بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مشکلات را فراموش کن !


بعضی از آدما وقتی میبینن تو خودتی و یه مشکلی داری ، میگن چیزی نیست ، فراموش میکنی ،حل میشه و از این حرفا، نمیدونم چرا وقتی این حرفهای بدون راهکارو که میشنوم  حس میکنم مشکلاتم بیشتر شده !

نظرات 4 + ارسال نظر
بارون پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 16:11

هیچ آدمی صرفا فقط برای شنیده شدن با دیگری حرف نمیزنه، هدف رفع اون مشکل و برطرف شدن ناراحتی و حال بد هست ولی اینم باید در نظر بگیریم که ممکنه همیشه راهکار مناسبی نشنویم بلکه شاید یک کلام درست به معنی درست فهمیده شدن از سمت مقابل باعث بشه یه راهکار خوب برای اون موقعیتی که درش هستیم، در ذهن خودمون شکل بگیره.
چه اصراری هست تمایل به حرف زدن با یه آدم درست رو ربط بدیم به احساساتی بودن و تعادل نداشتن؟

تفاوت در مرد و زن بودن است در یک نوشته قدیمی هم اینو نوشته بودم مردها موقع ناراحتی دوست ندارن با کسی صحبت کنند و زنان برعکس هستند ، مهمترین تفاوت مرد و زن هم در میزان تعادل آنها در منطق و احساس است ، مرد منطقی میداند با درددل مشکلی حل نمیشود ولی زن احساساتی با این کار آرام میشود ، امیدوارم منظورم را متوجه شده باشید.

بارون پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 15:29

همیشه راهکار واقعی در دسترس نیست که بشه در اختیار دیگری گذاشت و یا از دیگری شنید..
هر چند از دید من راهکار واقعی هم خودش یه نوع درک کردنه، تا درک درستی از مشکل طرف مقابل نداشته باشیم نمیتونیم راهکار درستی ارائه بدیم.
فکر نمیکنم درک کردن کاری به احساس و منطق و تعادل داشته باشه.

آقایان که تعادل حس و منطقشون با خانمها متفاوته اصولا در برخورد با مشکلات یا دوست دارن تنها باشن یا راهکار مشخصی دریافت کنند ،البته خانمهایی هم که تعادل مشابه دارند هم کم و بیش ایگونه هستند ولی اکثر خانمها با احساس بیشتر هنگام برخور با مشکل تمایل دارند با دوست یا یکی از نزدیکانشون حرف بزنند و شنیده بشن.

بارون پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 15:00

عموما وقتی یک نفر مشکلی داره یا به هر دلیلی حالش خوب نیست خودش میدونه حرفش رو به کی بزنه که اگر راهکار هم نداره حداقل درک کنه که چی میگی،
اونهایی که میگن چیزی نیست و درست میشه و در نود درصد مواقع نقش نمک روی زخم رو دارن، کسانی هستند که بدون اجازه اظهار نظر میکنن.
حتی از سر دلسوزی گفتنش هم درست نیست چون شخصی که ناراحته اون لحظه فقط فهمیده شدن لازم داره اینکه بدون قضاوت همدیگه رو درک کنیم حتی اگر هیچ راهکاری نداشته باشیم، اصلا کار سختی نیست.

با احترام به نظر شما ، بعنوان یک متعادل در منطق و احساس ترجیح من صرفا راهکار واقعی میباشد و تمایلی هم ندارم کسی صرفا من را درک کند.
ممنون از نظر شما

تیلوتیلو پنج‌شنبه 24 مهر 1399 ساعت 14:09 https://meslehichkass.blogsky.com/

من حس بی توجهی بهم دست میگه
انگار با این حرفشون دارن به آدم میگن که تو و مشکلاتت که مهم نیستین اصلا ...
منم خیلی بدم میاد و حس بد میگیرم

دقیقا ، کمک که نمیکنن هیچ، حرص هم میدن ،البته من حافظه خوبی دارم و معمولا یه روزی همین حرفا را تو مشکلاتشون بهشون میزنم و لذت میبرم ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد