بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

نظر !

وقتی بخش نظرات را در وبلاگ  باز میگذارید یعنی "آزاد" هستید که بدون استفاده از کلمات توهین آمیز هر گونه عقیده ای دارید را ابراز نماید ، اینکه شما نظری در زیر یک نوشته بگذارید و نویسنده  و مدیر وبلاگ  اعتراض کنه ، یعنی داره میگه من هر چی دلم خواست مینویسم و شما حق دارید فقط  اونو تایید کنید ، دیگر نمیشود اسم این را نظر گذاشت  !

اگر حس میکنید تحمل نظرات متفاوت و مخالف  را ندارید بخش نظرات را ببندید .


نظرات 4 + ارسال نظر
بارون جمعه 25 مهر 1399 ساعت 12:04

البته که دیدگاه آدمها با هم متفاوته و این یه چیز طبیعی و نرماله و خیلی هم قابل احترام.
نظرات هر شخصی با توجه به عقیده و شرایط خودشه و ممکنه درست یا نادرست باشه، هدف از بیان نظر جامعیت دادن و تحمیل کردنش نیست، و همینطور مهم نیست مطلب نوشته شده از کیه و به چه دلیل نوشته شده، اصل چیز دیگریست، به نظرم اونی که مینویسه باید علاوه بر ذهن پویا و فعال میزانی هم حوصله و روحیه انتقاد پذیر داشته باشه مطمئنا اونی که مخالف با نوشته هاست اومدنش به وبلاگ تداوم نداره و نهایتا یکی دوبار میاد و نظرش رو میگه و تمام. حالا اگر با هر نظر مخالفی بخوایم آشفته بشیم که اصلا چرا باید به صورت عمومی بنویسیم؟ چون ممکنه هر آدمی مطالب رو بخونه و نظر درست یا نادرست خودش رو بیان کنه.
برای من پیش آمده که با توضیح درست و بجای نویسنده ی یک مطلب در مورد نظر و دیدگاهم فکر کردم و بعضا نظر درست تر که متعلق به نویسنده بوده رو پذیرفتم حالا اگر پاسخی تند و نامناسب در جواب نظرم داده میشد هیچگاه به مرحله فکر کردن هم نمی رسید چه برسه به پذیرش موضوعی.
البته ناگفته نماند این موضوع دو طرفه هستش یعنی هم نویسنده وپاسخ دهنده و هم مخاطب و نظر دهنده، هر دو باید به عقاید همدیگه احترام بزارن حتی اگه بسیار مخالف باشن.

+ حداقل مطمئنم در بخش نظرات وبلاگ شما یکی از بلاگرهای خیلی دقیق و با حوصله و البته بسیار رک و صادق هستید. هیچ وقت از نظر گذاشتن در وبلاگ شما پشیمان نشدم با اینکه گاهی پاسخی مخالف با نظرم بوده ولی همیشه محترمانه و بجا پاسخ گرفتم.( ربطی به اصل موضوع نداشت ولی من دوست داشتم اینو بیان کنم)
+ چقدر حرف زدم

دقیقا همینطوره همنشین گرامی ، وقتی با آرامش همه بتونن نظرات خودشون را مطرح کنند قطعا از میون آنها میشه به نتایج خوبی رسید ، حداقل این است که خواهی دید در یک موضوع مشخص تعداد زیادی فکر ، روش و عقیده وجود دارد ، که از زیبایهای دنیای ماست.
ممنون از وقتی که گذاشتید.

خواننده جمعه 25 مهر 1399 ساعت 11:36

میشه یه چیز بگم؟ شما به نظر من که می تونه غلط هم باشه در این وبلاگ بیشتر به نصیحت مشغولید تا روشنگری و این برای خودتون خطرناک و عامل پسرفته.ممکنه فردی نظرات وبلاگ رو باز گذاشته باشه تا با خوندن چند تا نظر به زندگی دلگرم بشه.این آزادی رو داره که از نظر خوانندگانش ناراحت بشه.البته نه هر نظر مخالفی .انتقادها همیشه بجا هستند؟ نویسنده حق داره پاسخ بده.
توی روابط انسانی گاهی باید به دل توجه کرد ته قانون و قاعده و منطق و فلسفه

همونجور که نظر آزاد هست نویسنده هم میبایست در اظهار نظر آزاد باشد!
دراکثر موارد نوشتم از دید من ، یا به عقیده من یا از نظر من ... به کسی نصیحت نمیکنم ، فکرم را مینویسم !
لطفا پروفایل را مطالعه نمایید.
***
با احترام به نظر شما ، اتفاقا از دید من در روابط انسانی هم میبایست به دل هم به منطق در یک تعادل مناسب توجه کرد ، شاید چرخش من کمی بیشتر به سمت منطق هم باشد ، این من هستم ، همانجور که شما دل و فکرتان هستید !
سپاس از حضور و وقتی که گذاشتید

بلاگر جمعه 25 مهر 1399 ساعت 11:31 http://tosan35.blogsky.com

از دید من نظر مخالف در حقیقت دیدگاه دیگری برای یک مسئله برای شما بوجود می آورد و شما دارید از اندیشه شخص دیگری بخوبی استفاده میکنید، او نور جدیدی از یک زاویه دیگر به آن موضوع میتاباند و میدان دید شما را گسترده تر میکند.
توضیح: انگیزه نوشتن این پُست مورد خاص برای من نبوده ، نوشته های من معمولا مفهومی هستند و کمتر به مسئله شخصی میپردازم.

سارا جمعه 25 مهر 1399 ساعت 10:52 https://naghashihayesara.blogsky.com/

چشم
کسی جواب تند داده به بلاگر؟

نه ، هیچ جوابی برای من تند نیست ، اندیشه ارزشمند دیگران است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد