بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ازدواج فامیلی !

نظر شخصی :


1- مسائل ژنیتیکی و احتمال بیشتر تولد فرزندان با مشکلات خاص.

2- کوچکترین اختلافی بین زن و مرد باعث کشیده شدن آن به کل خانواده ها شده  و آنها را نیز دچار مشکل میسازد.تصور کنید 2 خانواده که با هم نسبت دارند دیگر نمیتوانند در یک مراسم عروسی یکی از فامیل با هم حضور داشته باشند.

3- حریم خصوصی کم میشود ، به این مفهوم که کافی است زن یا مرد نکته ای از زندگی خود را به خانواده پدر و مادری خود بگویند ، کل فامیل باخبر میشوند !

4- امیدوارم به این قسمت هرگز نرسند ولی در صورت طلاق ، صرفا زن و مرد از هم جدا نمیشوند ، قید آن نسبت فامیلی را هم باید زد.

5- با کسی ازدواج میکنید که تازگی یک فرد جدید را نسبت به او احساس نمیکنید و جذابیت کشف ناشناخته های او برای شما کمتر خواهد بود.

6- اینکه شما او و خانواده او را میشناسید هم تضمینی برای زندگی خوب نخواهد بود ، 2 نفر میتوانند فامیل خوبی  باشند ولی لزوما ممکن است وقتی زیر یه سقف قرار بگیرند همسران ایده آلی برای هم نباشند.

7- ممکن است سالها بخاطر رودرواسی های نسبت فامیلی یک سری مشکلات را تحمل نمایید ولی این باعث میشود که یک روز کل مشکلات شما بصورت آتشفشانی مهار نشدنی فوران کند .

8- پدر و مادر همسر شما بخود حق خواهند داد بیشتر از حالت عادی در زندگی شما دخالت کرده و گاه به مرز دستور دادن برسند !

***

البته این توضیح هم لازم است که ازدواجهای فامیلی هم بوده که نتیجه بسیار خوبی داشته ، موارد بالا شاید نکاتی باشد که از نظر من خوبه که قبل از هر تصمیم بهش فکر بشه.

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 4 آبان 1399 ساعت 14:12 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

با قاصدک موافقم
خودم عریبه ترجیح می دم ولی اینم می دونم که خیلی سخته شناخت و متاسفانه تو دوستان بسیار نزدیکم دیدم که چه دروع ها گفته شد و جه چیزا پنهان شد....
من و همسرم اقوام دوریم ولی به طور کلی فامیل اصلا برای کسی ترجیح نمی دم.
تمام مواردی که گفتی تو اقوام داریم و خیلی سخته.و تقریبا من خودم بعد ازدواجم چون به حداقل ۶مورد توفامیل جواب منفی داده بودیم کلی دلخوری برامون داشت و داره هنوز....چه برسه ازدواج

پس زنده باد فامیل دور ! (لبخند)
ممنون از انتقال تجربتون

بارون دوشنبه 28 مهر 1399 ساعت 16:24

من هم با شما هم نظرم.
قطعا ازدواج های فامیلی با نتیجه خوب هم داریم، ولی با فامیل و آشنا بابت هیچ موضوعی نباید شراکت کرد ازدواج که دیگه جای خود دارد و از همه مهمتر.

باور میکنید بابت یه جواب منفی که محترمانه هم بیان میشه کلی بحث و دلخوری و حتی قهر و قطع ارتباط بین دو خانواده پیش میاد حالا اگه خدایی ناکرده ازدواج فامیلی به جدایی ختم بشه که احتمال داره کار به جنگ جهانی هم بکشه، همونطور که صمیمیت بین خانواده های فامیلی بیشتر هست به همون اندازه هم بحث و اختلاف ریشه دارتر و مخرب تر میشه.
همیشه برای یه غریبه وقت و دقت بیشتری برای آشنایی و شناخت صرف میشه در حالی که برای فامیل به یه شناخت سطحی اکتفا میکنن توجیه هم دارن ما که همدیگه رو میشناسیم و از بچگی با هم بزرگ شدیم و ... در حالی که واقعا اینطور نیست.
هیچ تضمینی نیست که یه فامیل خوب همسر خوبی باشه.

ممنون از نظر خوب شما

قاصدک دوشنبه 28 مهر 1399 ساعت 12:28

به نظر من ازدواج با فامیل خیلی دور خوبه چون میشه با تلاش کمتر از یه غریبه به شناخت زیادی دست یافت و ازدواج با فامیل نزدیک همونجوریه که شما گفتید.

ممنون از نظر شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد