بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مردِ صورتی !

یکی از دوستان هست که خیلی هم مردِ ، تنها مشکلش (البته از دید خودش) اینه که از رنگ صورتی خوشش میاد ، چند وقت پیش یه جفت کفش مردانه صورتی تو اینترنت پیدا کرده بود و با حسرت بهش نگاه میکرد !

هیچ شکی هم بهش ندارم ، هیچ رفتار زنانه ای هم نداره ، فقط میگه عاشق رنگ صورتیم ، دوست دارم سر تا پا صورتی بپوشم ، ولی نمیشه !

هر کسی از یه رنگی خوشش میاد ، خب صورتی هم یه رنگِ ، اونم از این رنگ خوشش میاد ، از دید من هیچ اشکالی نداره.

نظرات 8 + ارسال نظر
Roya چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 22:57 http://Rb801۱@blagfa.cam

ولی متاسفانه جامعه ی امروزی طوری شده ک اگه یه مرد رنگ کلاهش هم صورتی باشه مردم میگن واوا اینو باش اخه به اینم میگن مرد

متوجه هستم و متاسفم !

اشک سرخ چهارشنبه 30 مهر 1399 ساعت 10:11

جالبه برام که یه مرد رنگ صورتی دوست داشته باشه
من خودمم صورتی دوست دارم

زن یا دخترِ صورتی زیاد داریم ولی مردِ صورتی کم یا اینکه علاقه خودشون را پنهان میکنند.
ممنون از حضورِ صورتی شما (لبخند)

قاصدک چهارشنبه 30 مهر 1399 ساعت 08:20

به نظر من طبیعیه که یه مرد هم از رنگ صورتی خوشش بیاد ولی چون از بچگی به مردا گفته شده که باید همیشه از رنگای تیره استفاده کنن و صورتی رنگ دخترونست تو بعضیا تبدیل به حسرت میشه یادم میاد اتفاقا یه بار دوستمم می گفت که چون باباش از رنگ صورتی خوشش میومد یه پالتو اون رنگی گرفته و دوستم می گفت که حالا من اینو کجا بپوشم؟! چون خیلی خودش دوست نداشت. باز هم به نظر من اینجور علاقه ای بیشتر تو کسایی ایجاد میشه که به اقتضای شغل یا سن یا موقعیتشون نتونستن رنگی که دوست دارن رو بپوشن و اگه تو حالتای غیر رسمی کمی بیشتر از اون رنگ استفاده کنن این علاقه بیش از اندازشون به یه علاقه معمولی تر تبدیل میشه علاوه بر این تو محیط کاری خودشونم یه درجه رنگی که به علاقشون نزدیک تره بپوشن ایرادی نداره زمانی مشکل پیش میاد که فرد انقدر رنگی که به علاقش شباهت داره نپوشیده یهو یه رنگ نسبتا جلف می پوشه و همه واکنش منفی نشون میدن.

این موارد عرف جامعه شده ، اینکه یه پسر نباید با عروسک بازی کنه و یا یه دختر نمیشه که تفنگ بازی کنه هم از اون جنسه !
ممنون از توضیح و نظر شما

سارا سه‌شنبه 29 مهر 1399 ساعت 16:26 Http://15azar59.blogsky.com

صادقانه بگم از مردانیکه رنگ های صورتی رو دوس دارن خوشم نمیاد این حس رو در من ایجاد میکنه که زیادی احساساتی هستن ...و این احتمالا برای اینه که صورتی رنگ مورد علاقه خودمم نیست ...
اما دیدم که مثلا یه دونه از پوشش رو صورتی ملایم میپوشن مثلا شلوار رو یا پیراهن رو و بقیه رو رنگ دیگه ...
سلیقه هست دیگه متفاوته

منم همین را بهش میگم ، ولی میگه نمیشه مثلا کفش مردانه صورتی بپوشم در صورتی که خوشم میاد.
البته حقیقت اینه تصورش برای من هم سخته که یه مرد اینجوری بپوشه ولی با شما موافقم که سلیقه است .

بارون سه‌شنبه 29 مهر 1399 ساعت 13:42

خیلی خوبه که
به نظرم لباس، درست و در شأن آدم باشه رنگش رو هرجور که دوست داری باید بپوشی.
ایشون هم میتونن لباس و کفش مردونه و آقاوار صورتی بپوشن، از طرف من بهشون بگید خیلی هم قشنگه
الان ما داریم لباسهایی با رنگ تیره تن مردهای جامعه میبینیم که هیچ سنخیتی با مرد بودنشون نداره، ولی همه از رنگ لباس ایراد میگیرن.

پیغام شما را بهش میدم ، منم بهش میگم ، اگر این رنگ در سلیقه من بود میپوشیدم .
ممنون از نظر شما

قاصدک سه‌شنبه 29 مهر 1399 ساعت 12:22

اصلا رنگ مورد علاقشو میپوشه و یا در حد بایگانی و تماشا و حسرت خوردنه؟!
با وجود اینکه اصولا مردا بهتره رنگ سنگین بپوشن شاید حتی به بعضی مردا با پوست روشن اینجور رنگا بیاد
واسه عروسیم یه عروس عاشق صورتی پیدا کنه دو تایی واسه مراسم ست کنن و عروس خانومم لباس عروس صورتی بپوشه خیلیم با نمک میشه
لطفا عروسی رو بعد کرونا بندازن ما رو هم دعوت کنن نتیجه رو ببینینم

نتیجه را میخواید ببینید یا دلتون واسه عروسی رفتن تنگ شده؟
با توجه به فرهنگ ما متاسفانه در حد حسرت خوردنه ولی گاهی هم میپوشه ، آخرین باری که دیدمش یه جوراب گل بهی پوشیده بود ! (احتمالا جوراب مردانه صورتی پیدا نکرده بود)
میگفت هم رنگشو دوست دارم هم وقتی بیرون میرم ، زیاد دیده نمیشه ! (لبخند)

قاصدک سه‌شنبه 29 مهر 1399 ساعت 11:14

علاقه به یه رنگ تا چه حد؟!!!!!!!!
من فکر میکنم دخترش و یا همسرش صورتی بپوشه مشکل کمتر میشه.

هنوز ازدواج نکردن ، فکر کنم شب عروسی هم داماد کت و شلوار و پاپیون صورتی بپوشه !

قاصدک سه‌شنبه 29 مهر 1399 ساعت 11:05

چه با نمک
حالا یه موضوع بی ربط
من یه زمانی که بچه بودم از رنگ آبی خوشم میومد و دوستم میگفت طرفدار استقلالی یا پرسپولیس؟ من گفتم پرسپولیس گفته بود نمیشه چون تو رنگ آبی رو دوست داری باید طرفدار استقلال باشی منم تا یه مدت هنگ بودم که واقعا نمیشه؟! آخه من از رنگ قرمز خوشم نمیاد
صورتی اسپرت مردا هم میپوشن همسرمم تیشرت صورتی داره و گاهی میپوشه یادم میاد واسه پدرم هم یه پیراهن با خط ریز صورتی انتخاب کردم و خیلی هم بهش میومد.
راستش میشه تا حدی که از عرف خارج نشه استفاده کرد بدم نمیشه. ولی خب رنگای سنگین ترم ابهت مردانه بیشتری داره

پوشیدن یه تی شرت چیزی نیست ، ایشون را اگر ولش کنی بند کفششم دوست داره صورتی باشه ، یه چتر صورتی هم داره !(لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد