بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بیشتر از خودم دوستت دارم ؟!

شخصی وارد زندگیتون میشه و این جمله ای را که در زیر مینویسم به شما میگه :

"بیشتر از خودم دوستت دارم "

 

 عقیده دارم ۲ حالت دارد :

1- یا واقعا اینطور است ، پس میشود نتیجه گرفت کسی به شما نزدیک شده که خود را کم بها میبیند ، از دید من جالب نیست کسی برای خود ارزشی کمتر از دیگران قائل شود.

2- احساساتی شده و بدون پشتوانه این حرف را زده و بسادگی ممکن است  با یک احساس منفی یا کوچکترین اختلافی  نظرش تغییر کند.


در روابط  اجتماعی با مبنای احساسات  از ابتدا در خط میانه حرکت کنید ، انسانها اصولا به کمتر از آنچه داشته اند رضایت نخواهند داد ، اگر از روز اول به او جایگاهی را اختصاص داده باشید که بسیار بالاتر از خط تعادل است و بخواهید به میانه بازگردید ، این تصور در ذهن طرف مقابل ایجاد خواهد شد که دیگر احساسی به او ندارید و کمتر از سابق دوستش میدارید.باور دارم اوج گرفتن تند و آتشین قطعا فرود یا حتی سقوطِ سریع و دردناکی خواهد داشت.

نظرات 3 + ارسال نظر
اشک سرخ چهارشنبه 30 مهر 1399 ساعت 10:09 http://saniyehayebigarari.blogfa.com/

سلام
وقتتون به خیر
به نظرمنم دوحالت درسته.
آقای بلاگر من نتیجه این نظرسنجی رو ندیدم .من دومیشو انتخاب کرده بودم

سلام ، ممنون ، روزتون خوش
نتیجه در وبلاگ مشخصه ، البته تفسیر هم خواهد داشت ، که در یک پُست جداگانه نوشته خواهد شد.
ممنون از حضور شما

بارون سه‌شنبه 29 مهر 1399 ساعت 17:04

بله بله
در هر صورت تعادل خوب است.

سپاس از بله های شما

سارا سه‌شنبه 29 مهر 1399 ساعت 16:23 Http://15azar59.blogsky.com

حالو شومو ببخشیدش جوون بوده خام بوده جو زده بوده یه حرفی زده

از شما انتظار نداشتم که از بخشش حرف بزنی ، گفتم الان با یه حرکت میکا زوکی سوتوگری کار را تموم میکنی ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد