بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آدمهایی از جنس شیشه !

آدمهایی با روح شیشه ای از دید من  : (بدون نگاه جنسیتی)

درونشون دیده میشه و اگر شخصی بخواد بهشون ضربه ای بزنه براحتی میتونه.

 تحمل سختی های و پیش آمدهای نگهانی زندگی را ندارند ،  مثل سرما و گرما ، روحشون ترک برمیداره .

وقتی سقوط میکنن یا میفتن ، میشکنن و هزار تیکه میشن و دیگه نمیتونن بسادگی به حال و روز اولشون برگردن.

شاید بیشترین چیزی که عذابشون میده ، تنهاییِ و همیشه نیاز دارن حضور پررنگ کسی را تو زندگیشون حس کنند،  که مواظب  احساسات ظریف و شکستنیشون باشه.

وابستگی را دوست دارند و از مستقل بودن گریزان هستند.

براحتی تحت تاثیر دیگران قرار میگیرند .

شدیدا احساساتی هستند و منطق جایگاه کمی تو زندگیشون داره.

نظرات 2 + ارسال نظر
قاصدک پنج‌شنبه 1 آبان 1399 ساعت 16:42

من فکر میکنم متاسفانه کمی شیشه ایم
وابستگی رو تو مواردی دوست دارم ولی تو بعضی موارد به هیچ عنوان دلم نمیخواد وابسته باشم.
همه رو دوست دارم ولی دلم نمیخواد با هیشکی به غیر از خانوادم صمیمی باشم شاید به خاطر آسیب پذیر بودن روحیم
با اینکه به شدت احساساتیم ولی همیشه سعی میکنم از منطق فاصله نگیرم و با منطق پیش برم.

شیشه ای بودن خصوصا برای یک خانم بخودی خود بد نیست شاید هم یه جورایی قشنگ و خوب باشه ، بستگی به مردی داره که داره اون روح شیشه ای و ظریف را نگه میداره ، اگر خوب مواظبش باشه ، زن شیشه ای از دید من خیلی هم خوب و دوست داشتنیه !
ممنون از حضور و نظر شما

بارون چهارشنبه 30 مهر 1399 ساعت 13:30

آخی طفلک شیشه

دقیقا همینو میشه براشون گفت !
نکنه اینو برای خودتون گفتید؟ (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد