بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تفسیر نظر سنجی مهمترین دلیل مردانگی

این نظر سنجی از یک نظر جالب بود که جدا از موضوع آن و یا دیدگاه شخصی من  نشان دهنده این بود که نیازِ ما به حمایت و همراهی چقدر زیادمیباشد و قطعا وقتی لزوم چیزی در زندگی احساس میشود نشانه کمبود آن است !

تمام گزینه ها مهم و موثر هستند ، شاید هر کس بنا به تجربه ای که داشته به موردی که احساس میکرده  تاثیر بیشتری در زندگی او خواهد داشت رای داده و یا اینکه در آن نقطه مشکل داشته یا همچنان دارد ، مانند صداقت !

از دید من گزینه دوم که وفای به عهد میباشد به نحوی پوشش دهنده تمام گزینه های دیگر میباشد ، کسی که به عهد خود پایبند باشد ، صادق ، حامی و نسبت به آسایش شما غیرتمند خواهد بود چون وقتی او متعهد میشود که موارد ذکر شده را انجام دهد ، این آرامش را خواهید داشت که حتما انجامش خواهد داد !



نظرات 9 + ارسال نظر
. شنبه 3 آبان 1399 ساعت 22:14

چرا مردا زن دومشون رو بیشتر دوس میدارن و براشون ارزش و احترام زیادی قائل میشن؟!

حتی اگه زن اولشون از لحاظ قیافه با دومی برابری کنه!
حتی اگه از لحاظ اخلاقیات برابر باشن!
حتی اگه زن اول برا همسرش چیزی کم نزاره!
چرا؟!

من و شما از خلوت دیگران اطلاعی نداریم، شاید جاذبه های پنهان!

. شنبه 3 آبان 1399 ساعت 16:24

نه حرف اونطور پیش اومد اون سوالو پرسیدم!


به این حرف هم رسیدم که خانوما حرفی که میزنن با برداشتی که آقایون از اون حرف میکنن،خیلی فرق میکنه!
مثلا من گفتم ولع مردا بخاطر خلقتشون بیشتر از زن هاست،این یعنی مردها بصری هستن زنا شنیداری...ولی برداشت شما جور دیگه ای بود!
حالا به هر حال...
خواهش میکنم توی این حرفای مردونه ی شما و بحث ها میشه خیلی چیزها یاد گرفت!

راستی میتونم بازم سوال بپرسم؟!

قطعا که که میتونین بازم سوال بپرسید ، من حس خوبی به سوالهای شما دارم.
ممنون که با ما هستید

. جمعه 2 آبان 1399 ساعت 11:35

نگفتم شناخت توی ۶ ماه شدنی نیست،ما یه شناخت نسبی به آدما پیدا میکنیم.اون قسمت از شخصیتی هم ک نمیشناسیم مربوط به خلوت آدم هاست..
بعد از شناخت هم هر چیزی ممکنه اتفاق بیافته و رفتار طرف مقابل رو تغییر بده!مثلا ممکنه مرد تحت تاثیر زیبایی ای قرار بگیره و نتونه دلش رو کنترل کنه(همون فرد با شخصیت خوب ک از امتحان قبول شده بود)...حالا اینجا به اون فرد بگیم چون تو از امتحان قبول شده بودی چرا ایندفعه دلت رفت؟!

شما چقدر راحت از خیانت حرف میزنیدو توجیهش میکنید..
منظورم از روزمرگی کمرنگ شدن عشق و هیجان و احترام و رسیدگی به عواطف یکدیگه س!
اصلا ملاک بوی سیر و پیاز نیست،اینا حل شدنی هستن! هر دو طرف میتونن ایراداتی داشته باشن،همونطور که آقایون از لحاظ بهداشتی خیلی کم به خودشون رسیدگی میکنن!
شما یجوری از طرف من نظر نوشتید انگار قصدم کوبیدن مردها و مبرا دونستن زنها از هر اشتباهی هست!
یه سوال اینجا پیش میاد احیانا اگر زنتون بوی سیر و‌ پیاز بده و با شلوار توی خونه باشه،شما بجای حل مشکل بدنبال خیانت میری؟!
خب اگه نمیتونی مشکل رو حل کنی پس اول زنت رو طلاق بده بعد برو دنبال کس دیگه ای!
مردا بخاطر غرورشون تا سرحد مرگ سر حرفشون میمونن ولی مثل بچه ها بین انتخاب بستنی و شکلات موندن(یعنی بین زن زندگیشون و فرد تازه وارد شده به زندگیشون)
بهتره اول تکلیف زندگیتونو مشخص کنید بعد برید سراغ شخص دیگه :)

من کجا گفتم زنی تو زندگیم هست یا نیست؟ که بخواد بوی سیر و پیاز هم بده !
با حرف شما موافقم خیانت به هیچ عنوان راه حل نیست و همان چیزی که گفتید درسته ، بخواد به آن نقطه برسه بهترین کار جدایی هست.
البته من نه بستنی دوست دارم نه شکلات ! (لبخند)
ممنون از وقتی که گذاشتید و اینجا هستیم برای وادار کردن هم به تفکر ، که شخصا این کارو دوست دارم و علت بودنم را در اینجا میدونم.

. پنج‌شنبه 1 آبان 1399 ساعت 14:04

منظورم از خمیر مایه نوع خلقتشون و آفرینششون بدست یه نفر(خدا) هست..
خمیر مایه زنا هم یکیه!
در واقع کلیات زنا یکیه،کلیات مردا هم یکیه ؛ولی توی جزئیات با هم متفاوتن(یعنی یه زن با زنای دیگه متفاوته و یه مرد با مردای دیگه)..

ولع مردها بخاطر خلقتشون بیشتر از زن هاست!
میگم اون ۶ ماه باز هم کافی نیست چون کسیو میشناسم مذهبی بود اخلاق هم درس میداد ولی وقتی مورد امتحان قرار گرفت دلش به تب و تاب افتاده بود!
پس ملاک اخلاقیات و ۶ ماه امتحان نمیتونه باشه! چون به هر حال نفسه دیگه، یه لحظه میل به لذت داره!
در‌ مورد خیانت هم ،معمولا ازطرف مرداست! مرد میتونه با زنش صحبت کنه تا موارد اشتباه حذف بشن ولی خیانت رو انتخاب میکنه. پس اینجا یه ترجیح داده بجای حل مشکل ،صورت مسئله روپاک کرده و راه راحت رو انتخاب کرده...
خیانت خیلی وقتا بخاطر روزمرگی پیش میاد،یعنی یه مرد دلش هیجان میخواد ک خیانت میکنه،نه فقط بخاطر کمبودایی که از طرف زنش بوده

با احترام به نظر شما ، من اینطور فکر نمیکنم ، همونجور فکر میکنم که نوشتم ، منشا خیانت تا 90 درصد همونی هست که نوشتم ، مابقی هم بیماریهای روحی و جسمی هست که نیاز به درمان داره .
نظر شما :
نیاز به هیجان فقط مربوط به آقایان میشود !
شش ماه تا یکسال با کسی بودم و نشناختمش ، پس مطمئن باش هیچوقت نمیشناسیش !
مرد به زنش بگه اینکارِ مصنوعی را بکن که من خیانت نکنم !
با این حرف موافقم که خانمها دچار روزمرگی میشوند، به خودشان نمیرسند ، دیگه عقد کردن و کار از کار گذشته و بوی سیر و پیاز میدهند ، مثل روزای اول که با هم آشنا شدند به خودشان نمیرسند ، با شلوار گرمکن و بدون هیچ رسیدگی به ظاهر خود و با مقدار زیادی غر غر و اشکال تراشی های بیمورد ، تغییرات هورمونی که صد البته آقایان میبایست گریه های بی موقع و ناراحتی های بی موردشان را تحمل کنند ، منتظر مردی هستند که همه این موارد را میبایست ندیده بگیرد و به ایشان سجده کند !
ولع آقایان در مورد خانمها زیاد است ، خانمها هم هیچ ولعی در هیچ زمینه ای از جمله مادی ندارند !
هیچ زنی به مردش خیانت نمیکنه ، این صرفا آقایان هستند که اینکار را میکنند !

. پنج‌شنبه 1 آبان 1399 ساعت 13:42

منظورم اینه مردا ذاتا به یکی قانع نمیشن چون به هر حال خمیر مایه شون یکیه :))
حتی مردایی ک از لحاظ اخلاقیات خوب هستن شاید با یک نگاه دل و ایمانشون بره چون یه چیز اجتناب ناپذیره و هیچ چیزی قطعی و مطلق نیست ک بگیم مثلا چون این مرد توی ۶ ماه رابطه قبل ازدواج خوب بود پس حتما تا آخر عمر خوبه

مرد یا زنی که از حریم خودش دور بشه ، تا حد زیادی دنبال کمبودیه که تو زندگی داشته ، معمولا اینجور موقع ها من به خود اون شخص نگاه نمیکنم ، اتفاقا به طرف مقابلش نگاه میکنم که وقتی کار از کار گذشته (چند سال از ازدواج و عقد گذشته) چی براش کم گذاشته که اونو هل داده به سمت خمیرِ مایه ! (بدون نگاه جنسیتی)
از دیدِ من خانمها همون 6 ماه را هم نمیخوان صبر کنن ، میخوان زودتر پیوند را محکم و رسمی کنن ، یکی از دلایلی که خمیر خوب ورز نمیاد همین عجله ها هست.

. پنج‌شنبه 1 آبان 1399 ساعت 13:26

الان با این وضعیت جامعه میشه از مردی انتظار داشت به عهدش وفا کنه؟!
یعنی یه مرد چه توی خونه ش چه محل کارش به حد کافی توی فضای مجازی سرش گرم میشه ک وابستگی آنچنانی به زنش نداشته باشه!
اون مردایی هم ک به عهدشون وفادار موندن معمولا یا بخاطر جایگاه اجتماعی و شغل و عابروشونه ک کاری نمیکنن! یا هم جوری باسیاست در حد کوچولو لذت میبرن ک کسی متوجه نشه! حتی مردای به اصطلاح مذهبی!

اینا رو همینطوری نمیگم! چیزایی ک دور و برم میبینم رو گفتم!

برای همینه میگم قبل عقد و ازدواج 6 ماه تا یکسال با کسی آشنا بشید و بعد ازدواج کنید !
اینو بهتون قول میدم ، بعنوان یه مرد ، هیچ کس نمیتونه یکسال خودشو یه جور دیگه نشون بده و شما را گمراه کنه.

اشک سرخ پنج‌شنبه 1 آبان 1399 ساعت 09:34

سلام
ممنون ازاین نظرسنجی وتفسیرزیباتون
چقدخوبه که به عهدمون وفادارباشیم

روز خوش
همینطوره که شما میگید.
ممنون از اینکه با ما هستید

بارون چهارشنبه 30 مهر 1399 ساعت 13:27

جدا از انتخاب خودم، تفسیر وفای به عهد شما رو بسیار دوست میدارم چون فکر میکنم خیلی خیلی درسته.
امیدوارم در واقعیت هم این ویژگی خیلی مثبت و عالی رو بتونیم از تمام مردان خوبمون ببینیم.
کلا نظر سنجی خوبی بود.

ممنون از نظر و شرکت شما در نظر سنجی

. چهارشنبه 30 مهر 1399 ساعت 12:58

یه زن به صداقت، وفای به عهد، غیرت و حمایت و همراهی یه مرد توی زندگیش نیاز داره،ولی هیچ انسانی کامل نیست،کمتر مردی پیدا میشه همه ی گزینه ها رو داشته باشه...
بیشترین نیاز یه زن هم نیاز به داشتن تکیه گاهه ک یه مرد با حمایت و همراهیش این نیاز و برطرف میکنه!
دلیلش هم وابستگی زن یا کمبود توی زندگیش نیست! زن اینطور خلق شده...
شما میتونی زنای موفقی رو توی جامعه ببینی از لحاظ ظاهر ،جایگاه اجتماعی ،قدرت،ثروت کمبودی ندارن ولی باز هم به حمایت و همراهی یه مرد نیاز دارن :)

با احترام به نظر شما ، از دید من کسی به عهدش وفا کنه میتونی همه چیز ازش بخوای و ایمان داشته باشی که انجام میده ، این نظر شخصی من هست ، با آن قسمت هم موافقم که زن همیشه بدنبال تکیه گاهه .
ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد