بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تنهایید؟

اگه تنها نبودید ،حداقل الان ، تو این لحظه ، همین الان را میگم ،  نمیومدید اینجا و این متنی که نوشتم (پُست تنهایید؟) را نمیخواندید !

نظرات 10 + ارسال نظر
قاصدک دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 10:03

به نظر من هر کسی تا حدی تنهاست...
بعضیا بیشتر و بعضیا کمتر ولی گاهی اوقات و تو این موارد بیشتر از همیشه حس میشه:
وقتی تو مشکلات دست تنهاییم
وقتی از یه چیزی خوشحالیم و واسه دور و بریامون خوشحالیمونو نمیتونیم قسمت کنیم
وقتی طرز فکرمون با بقیه فرق میکنه
وقتی علایقمون متفاوته
وقتی حرف مشترک زیادی حتی تو یه جمع بزرگ نداریم تو بزرگترین جمع هم که باشیم باز تنهاییم

با شما موافقم و اینکه حضورِ فیزیکی افراد در کنار ما نمیتونه ما را از تنهایی در بیاره ، یه همفکر از راه دور بیشتر میتونه ما را از تنهایی در بیاره تا چند نفر با افکاری که مورد پسند ما نیست ولی در کنارمونن.
ممنون از وقتی که گذاشتید

توسن دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 00:27 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

اونقدا هم بد نشده بود بابا فقط تو اشپزخونه انگار بمب ترکیده بود ولی اتاق خودم مث دسته گل

پس همچنان سر حرف خودم هستم !

توسن دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 00:07 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

خداراشکر همچین کسی دس شما نیوفتاد وگرنه معلوم نبود زنده بذارینش یا نه
از گفته هاتون این برداشت میشه بابا اینقد خسن نباش ععع

اینکه بعد دوهفته و کاری نکردن شما وضع خونه چطور بوده ،قابل تصور نیست.

توسن دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 00:00 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

درباره نظرسنجیتون
اغاااا شما هیچ زنی رو نمیتونی پیدا کنی ک کنجکاو نباشع
هممون دز کنجکاویمون بالاس

چون نظر سنجی مخفی است و صادقانه دارن جواب میدن خودمم از نتایج تا اینجا تعجب کردم ، چقدر دور و برمون کنجکاو زباده !

توسن یکشنبه 4 آبان 1399 ساعت 23:56 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

کسی نیس بهت غر بزنه فلان کارو کن و...
من نزدیک دو هفته تو خونه تنها بودم
ینی قشنگ مثل کوعالا لم داده بودم رو مبل و دس ب سیاهو سفید نمیردم خیلی خوب بود خخخ
ولی وقتی اومدن قشنگ با اسفالت یکیم کردن

با این وضعیتی که توضیح دادید و دوهفته کاری نکردید، از دید من باز با محبت با شما برخورد کردند ! (لبخند)

توسن یکشنبه 4 آبان 1399 ساعت 22:47 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

همین الان احساس کردم تا حالا کسی اینقد خوب قانعم نکردع بود
از دید من تا وقتی ک ادم مناسبی پیدا بشه باید از تنهاییمون مواظبت کنیم ک ب قلبمون اسیب نرسه .
ولی خب ادم باید از تنهاییه خودش لذت ببره .

تنهایی زیاد هم بد نیست ، کسی نیست بره تو اعصابتون ، دلتون برای کسی تنگ نمیشه ، کسی به شما نمیگه دختر چرا چاق و لاغر شدی !
تازه خود تنهایی پیشتونه ، زیاد هم تنها نیستید.

سحر یکشنبه 4 آبان 1399 ساعت 22:46 http://Senatorvakhanomesh.blogfa.com

بله دقیقا!!
میون دوتا فسقل ۱.۵ساله ولی انگار تنها
اصلا همه‌مون تنهاییم ی تنهایی تو باورا و عقاید خودمون....

ممنون از حضور شما، تنهائیمون را هم با هم شریکیم !

بارون یکشنبه 4 آبان 1399 ساعت 20:27

انتخاب جایزه با خودمون هست دیگه؟ حتما همینطوره
دارم فکر میکنم تنوع جایزه ها در ذهنم زیاده

نتیجه افکار را اطلاع رسانی نمائید لطفا

سارا یکشنبه 4 آبان 1399 ساعت 20:07 Http://15azar59.blogsky.com

شاعر میفرماید
دلا خو کن به تنهایی که از تن ها بلا خیزد

شاعر درست میفرماید ، ممنون از حضور شما ، سارای عزیز

بارون یکشنبه 4 آبان 1399 ساعت 19:48

حااااضر

ما آدمها همیشه تنهاییم چیز تازه ای نیست..
تازه اینقده خوبه تنهایی رو با خواندن پر کنیم

مچ تنهائیتونو گرفتم ! جایزه هم داره البته ، چون صادقانه گفتید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد