بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

وبلاگ حضوری !


داشتم فکر میکردم خوب بود یه وبلاگ حضوری داشتیم ! مثلا یه روز تو یه رستوران یا پارک کسایی که مایل بودن میومدند و من موضوع بحث را بصورت شفاهی مطرح میکردم و هر کس نظر خودشو میگفت و من هم میتونستم همونجا پاسخ بدم ، اگر در پارک قرار میذاشتیم نفری یه ساندویچ و یه شیشه آب معدنی با خودتون می آوردین (چون من بهیچ عنوان غذای خودم را با کسی شریک نمیشم !) بهمراه یه دفتر یادداشت ، و همینطور نفر بعد یه موضوع جدید مطرح میکرد و و دیگران نظرات خودشون را میگفتند و پاسخ میگرفتند.


حالا تصور کنید مواجه شدن با کسایی که ندیدینشون و  توی ذهنتون اونا رو جورِ دیگه تصور کرده بودین یا ساخته بودین میتونست چقدر جالب باشه !

البته با این نظر سنجی جدید روشن شد که حداقل مراجعین به این وبلاگ با درجه بالا  (درجه رویِ قرمز هست !) کنجکاو هستند و این خطر وبلاگ حضوری را تهدید میکنه که از همه چیزتون سر در بیارن ! (لبخند)

البته با این اوضاع همه گیری  این کار شدنی نیست ، فقط میتونین تصورش کنید !

نظرات 6 + ارسال نظر
جانان سه‌شنبه 6 آبان 1399 ساعت 20:10

ای کاش..
من از مصاحبت با آدم‌ها بی‌نهایت لذت می‌برم..

من هم از آشنایی با فکرهای جدید خیلی لذت میبرم ، شاید یکی همین کار یکی از دلایل بودن باشد.
ممنون که هستی

توسن دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 13:36 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

کجکاوی شما چگونه است ؟
اغا اجازه ماورای زیاد اغااا

از دید من هر کس در هر زمینه ای ادعایی داره فقط حرف هستش و تنها یک چیزِ که میتونه ثابت کنه که آن حرف تا چه حد صحت داره ، زمان !
شما قدری بیشتر در وبلاگ حضور داشته باشید میزان کنجکاوی و یا رفتارهای دیگه را متوجه خواهید شد و نیازی به ادعای من نخواهید داشت.
ممنون از حضور و نظر شما

توسن دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 12:56 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

اگ قراره همه ساندویچ بیارن منم میام ولی مطمئنم خودت بعد دو روز خسه میشی کباب میاری اونوقت با سمبوسه من قابل مقایسه نیس خو شاید یکی دلش خواس از غذای تو بخورع ...باور کن من میترسم بیام اخرش چن نفر بیوفتن دنبالم ببینن زار و زندگیم کجاست از بس کنجکاوای پیج شما زیادن

مگه قراره هر روز بریم وبلاگ حضوری؟؟
برای همین من از غذام به کسی نمیدم ، یه بار همنشین های محترم مجازی بخورن دیگه میگن هر روز بریم وبلاگ حضوری !
راستی شما در نظر سنجی کدوم گزینه را انتخاب کردید؟ ! (لبخند)

بارون دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 12:00

مگه از دوستان مجازی و وبلاگ نویس بهترم داریم؟؟
وبلاگ حضوری داشته باشیم، اونم با ساندویچ تو این سرما؟
یه همنشین مجازی خوب وبلاگ حضوری رو در یه رستوران خیلی عالی برگزار میکنه مخصوصا اگر این همنشین خوب آقای بلاگر باشه.
البته که این پیشنهاد با توجه به شرایط الان گفته شده و منظور این بوده که با تصورات خودتون خوش باشید.

دقیقا ، شما را هم به تصور خوردن یک پرس فیله کباب و یا استیک گوشت بره با سس مخصوص بهمراه سالاد سزار با میگو دعوت میکنم ، نوشیدنی چی میل دارین تصور کنید؟ میخواهید برای بعد غذا هم یه فنجان اسپرسو با خرده های شکلات روش بهمراه به برش کیک تصور کنید؟(لبخند)

قاصدک دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 11:20

خب حالا که رستوران دعوت می کنید مشکلی نیست هر کی هرچقدر خواست کنجکاوی کنه اشکالی نداره به خاطر کرونا هم با فاصله میشینیم به غذایی که میخوریم میرزه فقط بگید کی کجا بیایم منو بازه؟!

میتونین به نیمکره چپ مغز ، بخش خوراکیهای خوشمزه ، قسمتِ اشتهایِ من ، مراجعه و تا دلتون میخواد غذاهای را که دوست دارید تصور نمایید !(لبخند)

قاصدک دوشنبه 5 آبان 1399 ساعت 10:41

چقدر خسیس!
حتی تو تصورشم ما رو به یه غذا مهمون نمیکنید؟! این که دیگه غذای رستورانیه!
جل الخالق

اتفاقا رستوران را راحت مهمون میکنم ، غذایی که خودم درست میکنم را تقسیم نمیکنم !
تجربه دارم ، کسی که دستپخت من را امتحان میکنه ، به بهانه های مختلف میخواد بیاد و باز امتحان کنه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد