بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آشنایی با مردها !

از دید من ، مردها از اینکه بغل شوند ، نوازش شوند ، سر به روی پا یا شانه کسی بگذارند خوششان نمیاید و برعکس آن را میپسندند.

تنها زنی که دوست دارم او مرا بغل کند ، سر به روی پاهایش بگذارم و نوازشم کند : مادر !

نظرات 9 + ارسال نظر
آزیتا سه‌شنبه 6 آبان 1399 ساعت 23:12

فکر میکنم نصف روابط زن و مردو زیر سوال بردین اساسشو... از دید من اینجور نیس کما این که در روابط هم میبینیم... مردها هم از نوازش شدن و خیلی چیزای دیگه لذت میبرن ولی این که مثل یه زن تحت امنیت و حس این چنینی این امر قرار بگیرن نه براشون جالب نیست...

با احترام به نظر شما ، من دیدگاه خودم و تا حدودی مردانی که باهاشون حرف زدم را نوشتم ، شاید باشند کسانی هم که احساساتشون هنوز به منطقشون غالب است و اینگونه باشند ، شخصا فقط برعکس آن را میپسندم !
ممنون از همراهی و نظر شما

جانان سه‌شنبه 6 آبان 1399 ساعت 20:06

درود
تکیه گاه یعنی چی؟ یعنی این دیوار و این صندلی که من الان بهش تکیه دادم؟ این یک نوع تکیه گاهه... از نظر شما تکیه گاه به چه معناست؟
فرمودید یک زن دوست نداره تکیه گاه باشه، چون توان جسمی و روحیشو نداره. اگه منظورتون از توان جسمی همون تکیه گاهی هست که من میگم،(دیوار) خب اینکه توان جسمیش از مرد هم بیشتره که!!
ولی اگر منظورتون از تکیه گاه پناه‌گاه و مورد اعتماد بودنه، پس چه زنی تو دنیا بدش میاد که مورد اعتماد همسرش و پناهگاهش باشه؟ چه مردی بدش میاد برای خودش یک جای امن داشته باشه؟
مردی که پناه میبره موجود ضعیفی خواهد بود؟ همه ی ما انسان ها ضعیفیم
اگه نبودیم که پیر نمیشدیم مریض نمیشدیم
شما از اونهایی هستنین که معتقدین گریه برای یک مرد نشان ضعفه؟ اگرمعتقدین ضعف نیست؛ پس میل به نوازش و به آغوش کشیدن و علاقه به پناه‌داشتن برای یک مرد هم هیچوقت نشان ضعف نیست.

دقیقا اعتقاد دارم گریه یه مرد برای مسائل حسی با طرف مقابل اوج ناتوانی و ضعفه
اعتقاد دارم زن روح و جسم لطیفی داره و حس خوبی خواهد گرفت اگر در پناه و حمایت یک مرد باشه ، نه جنس مذکر ، مرد!
اعتقاد دارم زن در کنار مردش بسیار بیشتر احساس امنیت میکنه ، حتی برای یه رعد و برق ساده
اعتقاد دارم بعضی زنها میجنگند که از مردشون یک انسان ضعیف بسازن و اگر روزی هم پیروز بشن ، اولین نفری خواهند بود که از آن مرد ضعیف متنفر میشن
و البته خیلی اعتقادهای دیگه
به شما و نظرتون احترام میذارم ولی من هم حرف خودم را دارم.
سپاس از وقتی که گذاشتید

توسن سه‌شنبه 6 آبان 1399 ساعت 19:14 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

ما ک مردی را جذاب میدانیم و میپسندیم ک پای حرفش وایسع حالا خودتونو نمیدونم. خودتون با خودتون کنار بیاین
چ جالب...
ادرستون توسنه ب این توجه نکرده بودم

از دید من این مسئله زن و مرد نداره ، وفای به عهد بحث انسانیته.
ممنون از نظر شما

سارا سه‌شنبه 6 آبان 1399 ساعت 17:57 Http://15azar59.blogsky.com

اینایی که نوشتید خصوصیات یه بچه دبستانی نسبتا لوس هست بنظرم زن ها هم از مردی که چنین باشه بدشون میاد یعنی چی که انگار بچه ها لوس بشن ..مرد باید قوی و مقتدر باشه
امضا : دیدگاه یک زن

متوجه نشدم ، اینکه نوشتم مردها از بغل شدن بدشون میاد خوب نیست؟
یعنی بدون توجه به نوشته من با یه ضربه هوک چپ ، کلا همه چیزو زیر و رو کردی!( لبخند)
ممنون از اینکه تایید کردی ، به شما میگن زن واقعی

توسن سه‌شنبه 6 آبان 1399 ساعت 14:33 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

اقای بلاگر بنظر من رفتار زن و مرد بسته ب شرایطشون و نیاز هاشون داره گاهی یک مرد هم دوس دارع ک همسرش موهاشو نوازش کنه و ...
و برعکس گاهی زن ها هم دوس دارن ک تکیه گاه باشن برای زمانی ک مرد ها ب او پناه میاره ...
ولی خب در کل بلع میشه اینطور گفت ک مردها این رو بیشتر دوس دارن

با احترام به نظر شما ، از دید من هیچ زنی و هیچوقت دوست نداره تکیه گاه باشه و توان روحی و جسمی این کار را هم نداره ، مرد پناهگاهه ، مردی که خودش پناه میاره ، از دید همون زن موجود ضعیفی خواهد بود و بجای عشق در نهایت بهش ترحم خواهد داد.
ممنون از وقتی که گذاشتید

بارون سه‌شنبه 6 آبان 1399 ساعت 14:32

درستش هم همینه

ممنون از حضورتون

Sra سه‌شنبه 6 آبان 1399 ساعت 13:33 https://naghashihayesara.blogsky.com/

در رابطه با نظرسنجی تون، به نظرم جالب رسید. چون نیاز بود کمی خودم رو بررسی کنم که بتونم به جواب برسم. فکر می‌کردم کنجکاو نیستم به طور معمول اما متوجه شدم یک قسمت وجودم ناخودآگاه تلاش میکنه که قضایا رو متوجه شه،حتی بدون سوال کردن. خودش بررسی میکنه.
در رابطه با این پست، کسی که تمایل به اینها داره هنوز کامل به درجه مردونگی از دید شما نرسیده!؟ یا شاید کلا سیستم اون همیشه یه پسر بچه باقی بمونه، حتی با وجود افزایش سن

به نکته جالبی در زمینه کنجکاوی اشاره کردید ، میشه اسمشو کنجکاوی پنهان گذاشت ، به این شکل که راجب آن موضوع بصورت عملی کاری نمیکنید ولی بهش فکر میکنید تا چرایی مسئله برای شما روشن شود ، در هر حال فکرتون را درگیر میکنه و بی تفاوت نیستید ، این هم میتونه یه مدل کنجکاوی باشه !
***
مردی را که از نظر روحی کامل شده باشه ندیدم که از این کار خوشش بیاد ، شاید آقایانی که میزان احساسشون زیاد باشه ، از این کار خوششون بیاد !
از دید من در طبیعت مرد نیست .

قاصدک سه‌شنبه 6 آبان 1399 ساعت 12:31

خانوما پر از عاطفه و لطافت و مردا پر از استحکام و مقاومت...
مادرا فرشته های لطف خدا رو زمینن و پدرا استوارترین پشتوانه زندگی
بزرگی هر دوشون بیش از اندازه زیاده و هر کدوم با ویژگی های خودشونن که بهترینن
چقدر خوبه که ویژگی مردا و زنا تو بعضی زمینه ها فرق داره

همینطوره ، یجورایی همو کامل میکنن !
ممنون از همراهیتون

توسن سه‌شنبه 6 آبان 1399 ساعت 11:08 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

مطمئنی ؟
ینی اگ خواستم یکیو از خودم دور کنم بگم بیا بغلم دیگ راهشو میکشه میره ؟
ی وق برعکس جواب ندع

دیدگاه منه ، البته مرد با پسر فرق میکنه ، بله از دید یه مرد ، خوشش نمیاد ، اون حالت تکیه گاه بودن را از دست میده.
سپاس از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد