بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مدیریت بحران !

نمیشود بگوییم در روابط اجتماعی و عاطفی بین زن و مرد بحث و اختلاف نظر بوجود نمی آید ، همیشه همه چیز آنچنان نخواهد بود که ما یا طرفِ مقابل ما بپسندد ، اشتباه است که جلوی اینگونه اختلاف ها را گرفت و یا از آن فرار و به زمانی دیگر موکولش کرد ، مانند زودپزی که منفذی برای خارج کردن بخار ندارد و شعله زیر آن هم روشن است ، قطعا نتیجه ای غیر نابودی و ویرانی نخواهد داشت.

اجازه دهیم بحران ها و اختلافات نظری در زمان مناسب و به مرورخود را نشان دهد ، از بحث فرار نکنیم و مانع آن نشویم ، ولی نکته مهم در این وسط چگونگی مدیریت این موارد است ، از دید من آقایان در این زمینه مسئولیت بیشتری دارند  ، اگر صحبت و اظهار نظری هست ، میشود با احترام به عقاید هم ، کمی صبوری و اجازه دادن به طرف مقابل برای خالی کردن تمام دل گویی هایش آن را مدیریت کرد.

به این اعتقاد دارم جلوی بحران را نباید و نمیشود گرفت ولی میشود آن را بخوبی مدیریت کرد و از آن فرصت جدیدی برای نزدیک شدن ساخت .

نظرات 2 + ارسال نظر
قاصدک چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 14:49

بسیار موافقم

ممنون از همراهی شما

توسن چهارشنبه 7 آبان 1399 ساعت 12:37 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

دقیقا ما بحث میکنیم ،صحبت میکنیم ک با عقیده های هم اشنا شیم .ب دنیای هم نزدیک تر بشیم عواطفمونو ب هم پیوند بدیم .ولی خب هیچ کدوم از ما مث هم نیستیم و خب اختلاف پیش میاد .باید بلد بود چطور ب یک نظر یا تصمیم واحد رسید

با احترام به نظر خوبِ شما ، تاکید من بیشتر روی این مسئله بود که جلوی گفتن ها را نگیریم.
ممنون از وقتی که گذاشتید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد