بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تَک هستید !

حرفای شما و طرز فکرتون ارزشمند و عالیه ، فقط یکی در دنیا میتونه مثل شما فکر کنه و اون هم فقط شمائید ، شخصیت هر انسان مثل اثر انگشتش با دیگری فرق داره ، شما منحصر به فرد هستید !

اندیشهِ شما برای من بسیار بسیار محترم ، مهم و قابل تفکر هست چون به غیر شما هیچکس آنگونه که شما فکر میکنید ، فکر نمیکند !

نظرات 10 + ارسال نظر
بارون پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 23:05

بله دیگران مطمئنا اونها رو انسان میبینن، این بدی ها هستن که انسانیت رونمیبینن.

در هر حال ممنون از دید مثبت متفاوت شما

البته ، من هم منحصر به فرد هستم با عقاید خاص خودم و همینطور شما بارون عزیز !
ممنون از گردشِ افکار شما در تفکرِ من و برعکس ، لذتبخش هست

توسن پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 22:52

ی لحظه تصورش کردم دیدم شبیه دلقک میشدم ••\ با رژ گونع .خدا راشکر ما نچرال خوشگلیم نیاز ب این چیزا نداریم

(لبخند) زیبا ، تَک ، منحصر به فرد ، طبیعت هم بوجودِ شما افتخار میکنه !
خوشحالم که اعتماد به نفس داری و مطمئنم که همینطور هم هستید.

بارون پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 22:50

نظر شما محترم
ولی به نظر من واژه منحصر بفرد و بی نظیر رو نمیشه برای هر آدمی به کار برد، ارزش کلمه از بین میره.

اگر بدی را نشناسیم ، چطور میتونیم خوبی را تشخیص بدیم؟
انسانها چه بد و چه خوب ، قبل از هر چیز انسان هستند !

بارون پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 22:32

منحصر به فرد میشه بی همتا، بی نظیر، معرکه، شاهکار و... با این حساب از این به بعد باید اونی که حتی در کلامش میزانی ادب و احترام نداره، بی نظیر ببینم! حالا از سایر ویژگی های وجودی صرف نظر میکنم، آقای بلاگر عده ای از آدم ها به هیچ عنوان منحصر بفرد و بی نظیر نیستن اتفاقا شبیه اونها شدن سخت نیست بلکه نقطه مقابل اونها بودن سخته و بی مانند.

یکی در بی ادبی منحصر به فرد است و یکی در ادب !
انتخاب با شماست که در کجا بایستید ، اتفاقا برای کسی که ادب و رعایت شئون را دوست دارد و این سبک را میپسندد بسیار سخت است که سبک مقابل را انتخاب کند .
ممنون از پی گیریِ افکارتون ، باعث روشنگری هم برای شما و هم برای من و برای همنشین های محترم شب زنده دار مجازی میشود.

توسن پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 22:24

ولی خوشمان امد

ممنون از همراهیتون

توسن پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 22:23 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

لپام ک گل نیوفتاده بنفشم ک نشدم

خوبه !
لُپِ گلدار زیاد جالب نمیشه ، خصوصا اگه با رژ گونه باشه !

توسن پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 22:19 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

بابا انقد ازم تعریف نکن خجالت میکشم

مطمئنید؟ یعنی الان قرمز شدید؟ (لبخند)

بارون پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 22:17

حتما اینهایی که انسانیت رو زیر پا میزارن و... هم منحصر بفرد و خاص هستند؟
آدم ها میتونن این چیزی که شما میگید باشن ولی خب در خیلی موارد واقعیت ها چیز دیگه ای میگه.

دقیقا همینطوره ، منحصر به فرد و خاص هستند ، به بد و خوبشون اشاره نکردم ، لزوما" خاص بودن دلیل به خوب بودن نیست !
هر انسانی با توجه به خصوصیات فردی و اجتماعی و فرهنگی که داره با تمام آدمهای دیگه متفاوته !
ممنون از وقتی که گذاشتید

بارون پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 22:07

تک و تنها
از اون لحاظ که شما گفتی بله، یعنی اندیشه همه قابل احترامه، ولی آدمها اونقدراهم تک نیستن!

از دیدِ من هر انسانی با توجه به شخصیت ، تنوع محیطی و فرهنگی که توش بزرگ شده و خیلی چیزای دیگه ، یه موجودِ منحصر به فرد و خاص هست ، بدون استثنا ، هر کس !
ممنون از نظر شما

شکوفه پنج‌شنبه 8 آبان 1399 ساعت 20:14

قابل تأمل بود

سپاس از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد