بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

خواب ناراحت !


از نظر من ، به شبهایی که خوابتون نمیبره یا بد میخوابید ،کمی فکر کنید ، غیر خودتون کسی مقصر بوده ؟ شبی که آروم و بی دردسر میخوابید هم عاملش باز خودتون هستید ! به این فکر کنید که چیزی در دنیا به اندازه ذره ای گرفتن آرامش از شما ارزش داره؟برای من نداره ، هیچ چیز !



نظرات 3 + ارسال نظر
ساناز یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 12:25

شبا بد میابم روزا خوب شبیه جغد شدم

لبخند ، فکر کنم روز و شبتون بهم خورده ، خب شبا میتونید ناهار بخورین روزا شام !
ممنون از به اشتراک گذاری تجربه

سارا یکشنبه 11 آبان 1399 ساعت 00:13 Http://15azar59.blogsky.com

اره غیر از خودم چیزای دیگه هم موثره
مثلا اون عامل و این عامل ...
نمیتونم توضیح بدم خودتون متوجه بشید

هیچ عاملی به اندازه اهمیت ما به دیگران برای ما مشکل ساز نخواهد بود ، خودتون برای خودتون نفر اول باشید ، به آرامش و خواب راحت میرسید.
ممنون از اینکه سر زدی ، شبتون خوش

بارون شنبه 10 آبان 1399 ساعت 23:28

حرف حساب نیمه شبی

پس بخوابید دیگه ! (لبخند)
ممنون و شب خوبی داشته باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد