بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

چرا شما؟

وقتی به کسی میگویید شما ، به نحوی ابراز ادب میکنید ، دارید میگویید برای من محترمی و ارزش داری ، به حرفهایتان توجه میکنم و به آن فکر میکنم.

گفتن تو هم چیزِ بدی نیست ، شاید قدری صمیمانه تر فقط یک نکته دارد !

از دید من وقتی دو نفر بدون کوچکترین اختلافی و وقتی همه چیز خوب و خوش است به هم میگویند شما، اگر روزی متاسفانه بینشان اختلافی هم پیش بیاید نهایتا یک مرحله پایین تر میآیند و به هم میگویند "تو" !

حال تصور کنید در حالت عادی به هم بگویند "تو" ، فکر میکنید اگر مشکلی بوجود بیاید به هم چه خواهند گفت؟

من شما را انتخاب میکنم ، در هر حالی که باشم !

نظرات 2 + ارسال نظر
بارون دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت 14:34

گفتن «شما» خیلی خوبه و محترمانه هست، ولی راستش من دوست ندارم به افراد صمیمی زندگیم شما بگم، حس غریبه بودن بهم دست میده.

با احترام به نظر شما و سبک زندگیتون ، از دید من ، خیلی گفتن ها عادت شده ، اگر به این هم عادت کنید اون حس غریبگی هم ازتون دور میشه ، حتی وقتی یک بچه را هم شما خطاب کنید ، لذت میبره و حس میکنه بهش توجه شده.

اشک سرخ دوشنبه 12 آبان 1399 ساعت 11:36 http://saniyehayebigarari.blogfa.com/

دقیقا. (شما ) بهترین گزینه هست.

ممنون از نظرِ شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد