بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

خُب نگو !

یه جمله دیگه که زیاد شنیدیم :

میخوام یه چیزی بهت بگم ...ولی ناراحت نشی !

چه اصراری داری منو نارحت کنی؟  حس میکنی جملتون قراره کسی را ناراحت ، غمگین و عصبانی کنه؟ توصیه میکنم اگر ضروری نیست ، نگید !

مثلا فلانی پشت سرت حرف زده یا لباسی که پوشیدی قشنگ نیست یا حرفهای مشابه .

کسی به من اینو بگه ، بهش میگم نگو ! اگر فکر میکنی ممکنه حسِ خوبمو بگیره ، هر چی هم هست نگو، من نمیخوام بدونم ، البته متاسفانه اکثرا" باز هم بزور هم که شده میگن .

از دیدِ من از این حرفهای پیش پا افتاده و بی فایده ،  هر چی کمتر بدونین ، بهترِ!

نظرات 1 + ارسال نظر
بارون چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت 12:17


ای وای
یک متهم

البته به هیچ عنوان قصد ناراحتی نداریم بلکه مقصود راهنمایی و گاهی مشورت هست ولی خب گاهی آدم حرفهایی میزنه که شاید شنونده اصلا مایل به شنیدنش نیست در واقع مشکلات ما به خودمون مربوط میشه و بازگو کردنش برای دیگران ممکنه باعث اذیتشون بشه.

وقتی گفتنش ضروری نیست و حس میکنید که ممکنه حسِ خوبِ شنونده را بگیره ، توصیه میکنم گفته نشه. اصولا از دیدِ من نگفتن مطالبی که لزومی در گفتنش نیست ، از گفتنش بهترِ ، حتی برای گوینده آن مطلب !
ممنون از نظر و اعترافِ شما ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد