بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

زیباییِ حس یا حسِ زیبا؟!

وقتی بهش دلیلِ اینکه چرا نمیتونم برای همیشه کنارش باشم  را توضیح دادم  و  گفتم بهترِ به فکرِ زندگیش باشه،چشماش خیس شد و  گفت : به فکرش هستم ، زندگیم تویی !

نظرات 6 + ارسال نظر
بارون چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت 19:32

قطعا زیبایی حس..

آخی طفلک شخص گریان تصور شما

ممنون از همدردی شما

ناشناس چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت 15:11 http://aramesh2351.blogfa.com

احساساتم برانگیخته شد

ظاهرا این پُست کمی بدآموزی داره ! (لبخند)
ممنون از همراهیتون

ساناز چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت 14:47

مثلاین فیلمای عاشقانه بود میشه یه روز منم به یکی بگم زندگیمی

با این حالی که من میبینم ، احتمالا بزودی ! (لبخند)
امیدوارم هم حستون هم فکر و عقلتون به کسی همچین حرفی را بزنه !
سپاس از اینکه همراه ما هستی

قاصدک چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت 14:24

بستگی داره این دیالوگ کی و در چه شرایطی گفته بشه
ولی به نظر من اگه یکی بدون نسبت خاصی تاکید می کنم بدون نسبت خاصی یه همچین حسی به کسی پیدا کنه شدیدا احساساتیه و این باعث آسیب پذیر بودن اون فرد میشه و طرف مقابل باید بتونه با رفتار مناسب قضیه رو حل کنه. اصولا هیشکی و هیچی نباید تمام زندگی یه فرد باشه چون همه چی از دست رفتنیه و هیشکی و هیچی با قطعیت کامل و به دلایل مختلف واسمون موندگار نیست. به نظر من یکی از اصلای زندگی اینه که به هیشکی و هیچی تا حد ممکن و به صورت مطلق وابسته نباشیم و بتونیم با نبودش دووم بیاریم.

احساس زیباست ولی بالا و همینطور پایین داره ، مثل منطق مستحکم و با پشتوانه نیست ، گاهی لازمه ، نبودنش هم آزار دهندس ، تعادلش خوبه !
سپاس از وقتی که گذاشتید

ساندویچ کالباس چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت 14:05

اینا همش حرفه

(لبخند) فکر کنم همه آی دی شما را دوست داشته باشن !
دقیقا میتونه صرفا حرف باشه و میتونه هم در عمل اتفاق افتاده باشه ، البته تصورِ این گفتگو صرفا از ذهنِ من بود.
ممنون از حضور شما

شکوفه چهارشنبه 14 آبان 1399 ساعت 13:56

بهت نمیاد احساساتی باشی

ممنون از اینکه مشخص کردین چی بهم میاد یا نمیاد! (لبخند)
احساس توی وجود همه هست ، میزانش نسبت به منطق متفاوته ، ممکنه منطقِ من بیشتر باشه ولی به مفهوم این نیست که احساس ندارم !
سپاس از حضورتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد