بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

با کی قهری؟

آدما در طول زندگیشون از بچگی شروع به قهر کردن میکنن ، بعضی وقتا با دوستا ، فامیل یا حتی پدر و مادرشون ، همشون پیش آمده و مشخصه که با کی قهر هستی و چرا !

یه روزایی میرسه که احساس میکنی حسِ خوبی نداری ، از خودتم خسته شدی ،  از اشتباهات خودت ،  از اینکه چیزایی را که باید میدیدی ، ندیدی ، بموقع نخواستی ، به وقتش اون کاری را که باید میکردی ، نکردی ، یه جایی که باید بودی ، نبودی و جایی که نمیبایستی باشی ، بودی  !

از آن چیزی که گذروندی و نمیتونی اسمشو زندگی بذاری بیزاری ، از اینکه دیر جنبیدی و زمان عزیزتو از دست دادی ، اونوقته که  به خودت میگی : باهات قهرم !

نظرات 2 + ارسال نظر
قاصدک شنبه 17 آبان 1399 ساعت 11:07

یادم نمیاد با کسی تو زندگیم قهر کرده باشم فقط بر حسب شرایط پیش اومده و یا مسائلی که ناراحتم کرده ارتباطم با بعضی از آدما کمتر شده. به قهر اعتقاد ندارم ولی شده از دست خودم شاکی بشم و به خودم بگم بهتره بعد از این حواست به رفتارات باشه و یا باید عملکردتو تغییر بدی و...

گاهی هم بد نیست ، شخصا اگر حس کنم کسی ممکنه آرامش منو ازم بگیره کنار میذارمش ، بعضی ها اسم این کار را قهر کردن میذارن !
کنار گذاشتن بعضی ها آسون نیست ، مثل خانواده ، اصولا آدمها با کسی قهر میکنن که به نحوی مادی یا معنوی ببهشون صدمه میزنن، حالا تصور بکنیم که این خودمون بودیم که با اشتباهات پی در پی به خودمون لطمه زدیم ، ناخودآگاه با خودمون هم قهر میکنیم !
ممنون از وقتی که گذاشتید

سارا پنج‌شنبه 15 آبان 1399 ساعت 21:21 Http://15azar59.blogsky.com

با هیشکی حتی با شخص مورد نظر هم قهر نیستم میشه گفت حتی دلخور هم نیستم ...از قهر بدم میاد

خوشحالم و این نشون میده اگر به گذشته هم برگردی باز هم همین کارهایی را میکردی که الان کردی.
سپاس از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد