بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بلاگر کیست؟ !

از دیدِ من هستند کسانی که تا یک مکالمه کوتاه با کسی دارند فکر میکنند باید عاشق و معشوق شوند  و بشدت باید از نظر حسی و روحی متعهد و  وابسته بهم باشن  (بدون نگاه جنسیتی) ، تا کنون به کسی نگفتم دوستت دارم (مجازی و واقعی) و نخواهم گفت که حرمت و مسئولیت این 2 کلمه را بسیار زیاد میدانم ، شاید در حدی که از توانِ خود خارج میبینم !

به عقیده من حرف زدن  دو انسان نه قصد ابراز علاقه است و نه عشق و عاشقی  ، صرفا حرف زدن است !  و گاه انتقال تجربه و تبادلِ نظر ، فارغ از جنسیت.

صحبت با همنشین های مجازی  ، نظر دادن و گرفتن ، پرسش و پاسخی در افکارشان ، شامل هر موضوع و صرفا از مفاهیم ، برایم ارزشمند است ،شخصا بدنبال این نیستم که کجا هستی و کارتان و سن و اسمت چیست !

از دید من در محیطی مانند وبلاگ مهمترین علت بودن ، تبادل فکر و اندیشه است .

کلام و انتخاب آن برای من ارزش زیادی دارد ، حرفهایم را ساده میزنم ولی تمامی آنها باورهای پذیرفته شده من هستند و نمیگویم لزوما صحیح و درست و کاربردی برای همه، صرفا عقاید و تجربه های شخصی را بازگو میکنم ،مطالب نوشته شده در وبلاگ تماما افکار و ذهن خودم است  ، بارِ کلمات برای من بسیار مهم هست و گاه حس میکنم آنها در ذهنِ من سنگین هستند و وزن دارند !

برای مخاطبین محترم وبلاگ از همنشین مجازی استفاده میکنم ، براحتی به کسی دوست یا دوستان نمیگویم ، نه اینکه از مفهوم دوستی گریزان باشم اتفاقا چون آن را بسیار مهم و باارزش میدانم نمیتوانم بسادگی این لفظ را استفاده کنم.

انگیزه بودنِ من در اینجا  پاسخی به این سوال است ، چرا هستیم؟ و پاسخش از دیدِ من ، چون فکر میکنیم !

نظرات 2 + ارسال نظر
Sra سه‌شنبه 20 آبان 1399 ساعت 10:53 https://naghashihayesara.blogsky.com/

متن خوبی بود، اما میدونید یک موضوعی که هست شما با نوشته هاتون گاهی سعی در کنجکاو کردن خواننده دارین، و از موارد این چنینی در مطالبتون زیاد دیدم. شاید قصدتون مطالعه بر افکار انسانها باشه، نمیدونم اما، خودتون به نوعی این کنجکاوی رو در مخاطبتون طالب هستین

نوشتم که ، هستیم چون فکر میکنیم !
قطعا همینطوره با کنجکاو کردن خوانندگان آنها وادار میشن که فکر کنند که من کی هستم یا چطور فکر میکنم یا چرا مینویسم.
عقیده دارم باید به این سمت بریم که وقتی میخواهیم کسی را بشناسیم قبل از اطلاعات شخصی او ، با طرز فکرش آشنا شویم ، زیباترین و بهترین باشد ولی با فکرش مشکل داشته باشید او نه دوست شما خواهد شد نه رابطه دیگری شکل خواهد گرفت.
سپاس از نظرِ خوب و درستِ شما

ساناز دوشنبه 19 آبان 1399 ساعت 11:53

همشو 2 بار خوندم بازم نفهمیدم بلاگر کیست اسمت همین بلاگره ؟؟؟؟ بگو کجایی کدوم شهر

بلاگر اسمم نیست ، عنوانم هست ، البته اگر سوالتون واقعی بود !
با دانستن اینکه کجا هستم نه افکار من تغییر میکنه نه شما !
ممنون از همراهی و اینکه توصیه میکنم یه بار دیگه با دقت بیشتر بخوانید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد