بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تفسیر نظر سنجی کنجکاوی

یعنی یه لحظه نگران شدم !

اینهمه کنجکاو منو محاصره کردند؟ (لبخند)

71 درصد البته از آمار بازدید کنندگان محترم این وبلاگ ،  کنجکاوی خود را زیاد میبینند ، البته مطمئنم اگر قرار بود این نظرسنجی بهمراه اسم واقعی و یک قطعه عکس 3*4 برگزار بشه ، 99 درصد گزینه " اصلا کنجکاو نیستم" را انتخاب میکردند.یه توصیه برای کسانی که حس میکنن زیاد کنجکاو هستند ، اگر خانم هستند دارند با طبیعت خود حرکت میکنند و نگران نباشند ، شاید اگر غیر این بود جای تعجب داشت !

ولی اگر آقایانی هم بودند که گزینه زیاد را انتخاب کردند ، از دیدِ من میبایست در این رفتار خود تجدید نظر نمایند، شخصا از کنجکاوی ، حتی زیاد خانمها خوشم میاید چون احساس میکنم حرکت رفتارهای ایشان بر مبنای ذاتِ زنانه میباشد.

***

دو گروه کم و متوسط که به نسبت رای کمتر داشتند ، احتمالا به این نقطه رسیدن که زیاد دانستن همیشه مفید نیست ، وقتی مطلبی خصوصا از حریم خصوصی کسی را متوجه میشویم ، مسئولیتی هم بهمراه دارد و نگهداشتن آن در سینه کار آسانی نمیباشد.

***

از تعداد کمی هم که اصلا کنجکاو نیستند ، احتمالا یا اقایان هستند یا خانمهایی که بر اثر کنجکاوری دیگران در زندگیشان دچار مشکل شدند و حس خوبی نسبت به این رفتار ندارند.

***

با سپاس از شرکت کنندگان محترم نظر سنجی

نظرات 3 + ارسال نظر
اشک سرخ سه‌شنبه 20 آبان 1399 ساعت 09:50

واقعا همینطوره که کنجکاوی زیاد مسئولیتی هم بهمراه دارد

دقیقا ، خصوصا مسائلی که حریم خصوصی دیگران محسوب میشن .
سپاس از اینکه با ما هستی

بارون دوشنبه 19 آبان 1399 ساعت 16:44

به نظر من مهمه که موضوع مورد کنجکاوی ربطش به ما چیه؟ من در مواردی زیااااد کنجکاوم( به میزان مهم بودن موضوع و شخص مورد نظر و جایگاهشون در زندگی من)، در مواردی کم و در مواردی اصلا.

یه عده کنجکاو عزیز هستن که دوست دارن از تمام مسائل ریز و درشت زندگی بشریت سردربیارن( حالا بگو مخاطبای اینجا کنجکاون)

کم را ممکنه بپذیرم ، ولی اصلا را نه !
کی بود من پست رمزدار گذاشته بودم ، بدو بدو اومده بود ببینه جریان چیه ؟ (لبخند)
ممنون از توضیح مبسوط شما

Zahragoli دوشنبه 19 آبان 1399 ساعت 15:04 http://zahragoolii.blogfa.com

من جزء گروهی بودم که انتخاب کردم کنجکاویم متوسط هست و دقیقا بخاطر مسئولیت هایی که همراهش داره کنجکاوی نمیکنم ، البته بعضی اوقاتم خیلی چیزارو یواشکی میدونما ولی اجازه میدم اگه اون فرد خودش صلاح دونست بهم بگه

جمله آخرتون بسیار خوب و پسندیده بود ، از دیدِ من اینجوری اعتبار و اعتماد کسب میکنید. البته به شرط اینکه اون چیزای یواشکی که متوجه میشین عمدی نبوده باشه و اتفاقی به موضوعی پی برده باشید .
سپاس از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد