بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

اعتماد بیشتر !


به آدمی که در  شروع یه آشنایی و رابطه ، بیشتر سخت میگیره ، بیشتر اعتماد کنید !

نظرات 8 + ارسال نظر
فروغ جمعه 23 آبان 1399 ساعت 12:05 http://Felfewly.blogfa.com

درسته..
اصلا بعد یک مدت من به این رسیدم که برای اینکه قابلِ اعتماد باشی؛باید یادبگیری که اعتماد کنی.
اینکه من اعتماد نمیکنم تا "آسیب پذیر" نباشم _یا" در معرض خطر "نباشم؛نمیتونه درست باشه_این ساختار متاسفانه مدت ها توی ذهنِ من بود.

من با احتیاط مشکلی ندارم و تا حدی لازم میدونمش ، ولی تعادل را در هر مسئله ای در نظر میگیرم و بدنبال خط میانه هستم، در اعتماد هم همینه ، اگر قرار باشه بیش از حد احتیاط کنیم ، منزوی میشیم !
سپاس از همراهیتون

لیلی سه‌شنبه 20 آبان 1399 ساعت 13:08 http://www.majnoooneleili.blogfa.com

حتی این هم حدی داره
من شخصا خیلی سخت گرفتم و اشتیاق رو کمی صدمه زدم در فرد مقابل

تجربه شخصی: به هر موضوعی برخورد میکنم دنبال خط تعادلش میگردم ، همیشه در میانه بودن کم ریسک ترین حالت از دیدِ من است.
ولی در مورد این پست ، منظورم این است کسی که براحتی به شما نزدیک میشود ، براحتی هم از شما دور خواهد شد ! افرادی که میدانند از زندگی چه میخواهند و ضابطه ای برای رابطه دارند بیشتر قابل اعتمادند .
ممنون از انتقال تجربتون

اشک سرخ سه‌شنبه 20 آبان 1399 ساعت 10:34

یه هدیه برای این پست خوبتون واقعا یه راهنمایی خوبی بود
حالا اینکه بسته کادو چی هست وشما ارزش کادو روچی دوست دارین باشه .خودتون اون رو تصورکنین

دقیقا مثل من !
هر وقت منم غذا درست میکنم و عکسشو میذارم اینجا ، همنشین های محترم مجازی هر چقدر دوست داشته باشن میتونن نگاه کنن و خوردنِ اونو تصور کنن ! (لبخند)

اشک سرخ سه‌شنبه 20 آبان 1399 ساعت 10:13

بله درسته .بعدهرسختی آسانی هست

ممنون از حضور و نظرات شما + گل و کادوی زیبا ، با اینکه نمیدونم توی اون بسته چی هست ! (لبخند)

اشک سرخ سه‌شنبه 20 آبان 1399 ساعت 10:06

راستش بعضی گزینه هاش غیرقابل تحمله

برای همین میگم سخت !
از دیدِ من بدست آوردن هر چیزِ گرانبهایی سخت است .

اشک سرخ سه‌شنبه 20 آبان 1399 ساعت 09:48

سلام
میشه ازسخت گیری هاش چن نمونه بگین؟

سلام - صبح بخیر
منظورم سخت گیری به شخص مقابل نیست که مثلا چه بپوشی و چه نپوشی !
براحتی به شما دوستت دارم نخواهد گفت ،خواسته های مشخص دارد و آنها را در عمل مطالبه میکند ، به خودش اهمیت میدهد ، تا از طرف خودش به قطعیت در ادامه رابطه نرسد هیچ پیشنهادی نخواهد داد ، برایش مهم است که طرف مقابلش منظم ، دقیق و با ضابطه باشد، از بازی با کلمات خوشش نمی آید و بیشتر عمل گرا و واقع بین است و تا اعتمادش جلب نشود درِ پنهانِ درونِ خود را نشان نخواهد داد !
در نهایت او شخصی است که میداند چه میخواهد ! (بدون نگاه جنسیتی)
سپاس از همراهی شما

من سه‌شنبه 20 آبان 1399 ساعت 00:27 http://me2020.blogsky.com

نکته هوشمندانه ای بود،موافقم

سپاس از همراهیتون

_\_\-__-/_/_ دوشنبه 19 آبان 1399 ساعت 22:35

موافقم

ممنون از همراهی شما، نام زیبایی دارید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد