بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

کمال گرایی و کمبودها !

از دید من انسانها همیشه بدنبال چیزهایی هستند که ندارند !

از نظر مادی این خیلی بارز هست و براحتی میشه اونو دید ، بدنبال خونه ، ماشین ، ثروت و ...

از نظر مفهومی کمی دقت میخواد که مرحله اولش هم خودشناسیه ، وقتی بدونی چی کم داری دنبالش میگردی و سعی میکنی اونو در شخص دیگری پیدا کنی ، تا به تعادل برسید .

احساس کم داری و زیادی منطقی هستی بدنبال فردِ احساساتی میگردی.

خسیس هستی بدنبال آدم دست و دل بازی

شیطون هستی ، آدمِ آروم را میپسندی

نامنظم هستی بدنبال  انسان منظم میگردی

...

و تمام مفاهیم دیگه هم کم و بیش همینطورند ، اگر به نزدیک ترین و صمیمی ترین دوستتون نگاه کنید میبینید بیشترین اختلاف را از نظر مفاهیم با شما داره. حتی ممکنه که خودتون هم متوجه نشید ولی ناخودآگاه انتخابهای شما در حقیقت کمبودهای شماست !

کمال گرایی خواسته انسانهاست ولی نمیتونه به تنهایی همه مفاهیم را در خودش و بصورت کامل داشته باشه ، با پر کردن جاهای خالی و کمبودهای وجودش  توسط شخصِ دیگه میتونه به این خواسته برسه .

نظرات 2 + ارسال نظر
mitron پنج‌شنبه 22 آبان 1399 ساعت 10:56 http://edm.blogfa.com

دقیقا همینطوره

سپاس از همراهیتون

رنگین کمان چهارشنبه 21 آبان 1399 ساعت 17:40 http://mygod3.blogfa.com

ولی برا من اینجوری نیستااا
اتفاقا صمیمی ترین دوستامم عین خودمن
برا ازدواجم ترجیح میدم تفکراتش مث خودم باشه

ممنون از به اشتراک گذاری تجربتون ، البته من معمولا در نوشته هام مینویسم ، از دیدِ من ، از نظرِ من ، به عقیده من و ....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد