بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

یادم تو را فرآموش !

میدونید چی میشه که آدما از یادِ هم میرن؟ وقتی با هم هستن برای هم خاطره نمیسازن!

خاطره ساختن برای آدمای منطقی خوبه ، اگه یه روز همه چی تموم شه اونو راحت میپذیرن ولی برای آدمهای احساساتی خیلی سخت خواهد بود ، تصور کنید جاهایی که رفتین دیگه نمیتونین برین  ، حرفایی که زده یا تکیه کلامش را اگر هر جا بشنوین یادش میفتید ، هدیه هایی که براتون خریده هر وقت نگاهشون میکنین همه چیز زنده میشه براتون و حتی ماه تولدشو اگه بدونی هر سال توی اون ماه یادش میفتی ، غذایی که دوست داره را وقتی میخوری از گلوت پایین نمیره ، حس میکنم برای احساساتیهاخوب نیست با کسی که بهش حس دارن زیاد خاطره بسازن  ، با شما هستم  احساساتیا،  زیاد خاطره نسازید!

تو پاییز زیرِ بارون با کسی قدم نزنید ،  این یکی رو که محاله یادتون بره !

نظرات 3 + ارسال نظر
توسن شنبه 24 آبان 1399 ساعت 18:51

من یکی ک از بارون متنفر شدم

این حق شماست که از چی متنفر باشی و از چی نباشی !
خاطره عاطفی غیر قابل تکرار آزار دهندس.
ممنون از همرایتون

بلاگر جمعه 23 آبان 1399 ساعت 09:27

خاطره ساختن برای همه خوب نیست ، از دید من خاطرات عاطفی ، برای کسانی که احساساتی هستند زیاد مناسب نیست ، بعدا با هر یادآوری (مصداقهای پُست) اذیت خواهند شد.
ولی خاطرات اجتماعی یا تفریحی برای همه خوبه و توصیه میکنمش ، یه روزی خواهد رسید که انسان مثل دوران جوانی یا میانسالی نمیتونه خاطرات جدید بسازه ، اونموقع میتونه با ذخیره خاطراتش و یادآوری آنها زندگی کنه !

اشک سرخ پنج‌شنبه 22 آبان 1399 ساعت 19:04

وبنده خیلی احساساتی

و خاطره عاطفی نساز !
بعدا برای فرآموش کردنش دچار مشکل میشید !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد