بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

کمی سیاست لطفا !

از نظرِ من مهمترین چیزی که باعث میشه یک زن پیش همسرش عزیز باشه ، میزان مطیع بودنِ اونه!

اگر زنها در زندگی کمی سیاست بخرج بدن  ، مطمئن باشند در اکثر موارد مردشان در نهایت کاری که ایشان میخواهد را انجام خواهند داد .

مردها از مخالفت خوششان نمی آید ولی میشود همان نظر مخالف را جوری (در زمان و مکان مناسب) مطرح کرد که حداقل از نظر ظاهر مخالفت به نظر نرسد !

خانمها میتوانند نظر خود را هر چند مخالف نظر مردشان بگویند و فقط این جمله طلایی را در انتهای نظرشان اضافه کنند:

نظر من اینه ولی هر جور شما خودتان صلاح میدانید!

وقتی با حسِ غرورِ یک مرد کاری نداشته باشید و آن را به نحوی تامین نمایید، هم حرف خود را زدید ، هم به او بعنوان رهبر خانواده احترام گذاشتید و هم در صورتی که آن درخواست در توانِ مادی یا معنوی مرد باشد ، بدانید احتمال انجام شدنش بسیار بیشتر از موقعی است که با بدخلقی و ناراحتی مطرح شود.

کمی سیاست لطفا !

نظرات 4 + ارسال نظر
.... یکشنبه 25 آبان 1399 ساعت 11:44

کاملا همینطوره و به نظر منم بهترین حالت اینه که واقعا رییس، مرد خانواده باشه و این حس هم به نحو مختلف به مرد خانواده القا بشه در این صورت معمولا مخالفتی با نظر زن خانواده اتفاق نمیفته اتفاقا اگه سیاست ها درست و به جا باشه معمولا همه چی همونجوری میشه که خانوم گفته ولی اگه این حس ریاست به یه مرد تو خانواده القا نشه شاید مرد تلاش کنه با به کرسی نشوندن حرف خودش ریاست خودشو اثبات کنه و این شروع کشمکش بزرگی در خانواده خواهد بود چون هر دو طرف کوتاه نخواهند آمد.
حالا این وسط ممکنه مردی مظلوم باشه و دو دستی ریاست رو به خانوم تحویل بده ولی به شخصه از اینجور مردا که در همه جا ضعیف خواهند بود و از این نوع خانواده ها اصلا خوشم نمیاد.

پاسخِ شما را در قالب یک پست جدید تحت عنوان "به امید شکست !" خواهم داد.
سپاس از حضور و نظرِ خوب و از دیدِ من صحیح شما که نشان از تجربه دارد

morghe amin یکشنبه 25 آبان 1399 ساعت 10:45 http://morghe-amin.blogsky.com

نظر شما درسته.
مرد ها همیشه دوست دارند که زن های زندگیشون رو مغلوب کنن. البته این فقط راجب زن های زندگیشون صدق میکنه. در حالی که این مخالفت ها میتونه گاهی مردا رو در محیط بیرون حریص تر بکنه تا اون فرد رو تحت کنترل خودشون در بیارن تا به اون فرد ثابت کنن که قوی هستن.
و گاهی این دلیل عصیان زن ها هست. واسه اینکه علاقه داریم قله سرسختی باشیم که یه مرد بتونه به روش های خودش ما رو قانع کنه.

قانع یا تسخیر؟ (لبخند)
سپاس از وقتی که گذاشتید

بارون یکشنبه 25 آبان 1399 ساعت 10:22

چشم
حرفتون رو قبول دارم و بارها به چشم خودم دیدم که واقعا همینطوره.
( البته زنی که سیاست داشته باشه مطیع نیست، اینم مطمئنم)

حداقل در ظاهر هست ! (لبخند)
ممنون از نظرتون

اشک سرخ یکشنبه 25 آبان 1399 ساعت 10:22

به نظرمن اگه زن ,مرد رو دوست داشته باشه ومطمئن باشه ازاینکه مرد هم دوسش داره هرکاری براش میکنه ومطمئنا این جمله طلایی که گفتین ورد زبونش هست واحترام همدیگه حفظ میشه واین ساست لازمه.

با احترام به نظرِ شما ، از دیدِ من چیزی تحت عنوان دوست داشتن شرطی نداریم ! اینکه میزان علاقه یکسان باشه خیلی خوبه و برای زندگی لازم ولی با مفهوم دوست داشتن در ذهن من متفاوته ، یا کسی را دوست داری یا نداری اینکه این دوست داشتن را موکول به دوست داشتنِ او بکنی بیشتر یه داد و ستد هست !
سپاس از نظرِ شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد