بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

به امیدِ شکست !

علت اینکه خانمها گاهی با مردشون میجنگند نکته ای دارد که بد نیست بدانید ، آنها برای پیروزی نمیجنگند ، آنها به امیدِ شکست میجنگند !

یکی از دلایل انتخاب یک مرد توسط یک زن ، قدرت او در رهبری و کنترل زندگی است ، هیچ زنی از مرد ضعیف خوشش نمیاشد و برعکس هیچ مردی از اینکه زنی در مقابلش سر و گردنی بالاتر باشد را تحمل نمیکند.

بعد از شروع زندگی هراز گاهی خانمها برای امتحان قدرت و توان مردشان با بهانه کردن موضوعی شروع به جدال میکنند و امید دارند مردشان بتواند پیروز شود و خودشان شکست بخورند در این شکست برایشان این مسئله روشن میشود که هنوز او همان مردِ قوی و قدرتمندِ روزِ اول است و شاید تهِ دلشان از شکستِ خود خوشحال هم باشند !

مردی که در یکی از این تلاشهای زن شکست را بپذیرد و ضعف از خود نشان دهد ، دیگر در چشم آن زن بعنوان رهبر آن خانواده پذیرفته نخواهد شد و اولین کسی که از او منزجر میشود ، همان زنی است که با او جنگیده !

نظرات 1 + ارسال نظر
.... یکشنبه 25 آبان 1399 ساعت 12:20

میدونید به نظر من که یه خانومم؛ خانوما در اینجور بحثا به امید شکست نمیجنگن بلکه به امید پیروزی میجنگن و اتفاقا از اینکه به اون چیزی که میخواستن رسیدن خیلیم خوشحال میشن ولی این وسط همون موضوعی که شما گفتید اتفاق میفته چون خانوما عموما از مرد ضعیف خوششون نمیاد و همین جنگ باعث شکست زندگی خودشون میشه شاید بهتره از اول به عواقب همه کارا بهتر فکر بشه.

مرد اگر ذاتا قوی باشه با منطق و دلیل طرفِ مقابل را قانع میکنه و یا با منطق اون قانع میشه ،مردها صلاحِ زندگی را بدست احساس کسی نمیسپرن حتی همسرشان و از دیدِ من ، قدرت مرد در فکر ، اندیشه و توان کنترل و مدیریت زندگی اونه.
سپاس از نظرِ شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد