بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

رفتار ارگانیک !

وقتی میخواهیم غذا بخوریم ، بدنبال غذاهایی هستیم که طبیعی تر و سالم تر تولید شده اند و آنها را برای جسمِ خودمون بهتر میدونیم.در مواد غذایی ارگانیک و طی فرآیند رشد از مواد شیمیایی یا تغییراتِ دیگری که آنها را از طبیعت خود دور میکند، استفاده نمیشود.

از نظر من روح هر انسان هم غذای ارگانیک میخواد ، رفتار طبیعی میخواهد ، اگر مردی حس میکنه نمیتونه نقش درستِ و طبیعی خودشو در هدایت یک خانواده یا رابطه ایفا بکنه ، توصیه میکنم وارد این وادی نشه ، اگر زنی حس میکنه که حس ریاست طلبی داره یا اونی نیست که بتونه در حمایت یک مرد زندگی کنه ، او هم نباید بفکر زندگی  بی دردسر در کنارِ یک مرد باشه.

دور بودن از طبیعت رفتارهای زنانه و مردانه  گاه بر اثر مشکلات ژنتیک هست که بحث جداگانه ای میطلبد، ولی اکثرا بخاطر رفتارهای اشتباهی هست که در محیط یا تجربه های گذشته در ذهنِ ما شکل گرفته و ما را از آنچه واقعا هستیم دور کرده.

اگر خودتان احساس میکنید که رفتارهای شما باعث شده از زن یا مرد بودنتان دور شوید ، شما هم رفتار های ارگانیک ندارید ، به فکرش باشید !

نظرات 2 + ارسال نظر
morghe amin چهارشنبه 28 آبان 1399 ساعت 10:23 http://morghe-amin.blogsky.com

هر چیزی در جای خودش جذابه. مرد و زن مکمل هم هستن و وجود یکی از انها بدون دیگری معنا پیدا نمیکنه.
من دوستی دارم که دخترانه های خودش رو سرکوب میکنه تنها به این دلیلی که جامعه ما یا شاید هم خانواده و دوستانش بهش تحمیل کردن که دختر بودن یعنی ضعیف بودن. اون حتی تو مجالس هم تونیک و لباس زنانه نمیپوشه(ترنس هم نیست اما افکار غلط اونو احاطه کردن.) من که برای زندگی اینده این دختر با همسرش نگرانم.

دقیقا همینطوره ، همونجور که آقایان منطقِ بیشتری دارند ، خانمها احساسِ قوی تری دارند و در کنار هم به کمال میرسند.
برای دوستتان آرزوی رفتارهای ارگانیک دارم !
ممنون از وقتی که گذاشتید.

بارون سه‌شنبه 27 آبان 1399 ساعت 11:41

راست میگینا فقط چرا هر موقع میخوایم مثلا به خودمون جایزه بدیم یه غذای غیر ارگانیک خودمونو مهمون میکنیم؟ مثل فست فود و تنقلات و پفک و...
من بعضی مواقع که میخوام به خودم جایزه بدم و خودمو حسابی خوشحال کنم به اولین فروشگاه که رسیدم سمت قفسه پفک ها میرم، یا غذاهای فست فودی خوشمزه، یا کیک درست میکنم اونم از نوع شکلاتی و...
پس معلوم شد مشکلات ما همش به خاطر استفاده از غیر ارگانیک هاست، تازه اصرار هم داریم که همچنان ادامه بدیم و سعی در برطرف کردنش نداریم.

البته محصولات اولیه میتونن ارگانیک باشن و فست فود هم با مواد ارگانیک درست بشه ، ولی در کل غذاهای آماده و تنقلات استفاده زیادشون درست نیست ، اینکه اصلا نخوریم هم از دیدِ من اشتباهه(تعادل) ، بالاخره وقتی غیبت میکنیم باید یه پفکی ، چیپسی دمِ دست باشه ! (لبخند)
منظور این نوشته بیشتر اینه که رفتارهای ما هم طبیعی باشه ، سالم تر زندگی میکنیم.
ممنون از نظرِ خوشمزۀ شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد