بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پاییزِ شاد !

چرا هر آهنگی برای پاییز خواندن غمگینه؟؟؟

فصل به این زیبایی و قشنگی ، با عنوان آهنگ شاد برای پاییزدر گوگل جستجو کردم ، همشون مایه غم و اشک و آه بودند ! (لبخند)

دیگه به پاییزِ زیبا ظلم نکنیم ، عادتِ بدیه برای یه چیزایی رنگ غم بزنیم ، از دیدِ من همه چیز را با خوشحالی و شادی تفسیر کنیم و از خودمون عُرف های اندوه نسازیم !

همه چیز توی دلِ ماست ، نه غروبهای جمعه دلگیره، نه هوای ابری ، نه این پنجشنبۀ شادِ پاییزی !


دانلود آهنگ انتخابی بلاگر برای این روزِ شاد و زیبای پاییزی

نظرات 3 + ارسال نظر
توسن پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 13:44

از این اهنگاییه ک ادم خواه ناخواه رقصش میگیره
دوس داشتم

خوشحالم ، امیدوارم همیشه شاد باشی

من پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 12:27 http://me2020.blogsky.com

باهاتون موافقم که همه چیز تو دل ماست و این زشتی و قشنگی ها نتیجه حال ما،
ولی در مورد پاییز هر چند جدیدا باهاش دوست شدم ولی روزای کوتاهش یه کم تو ذوق میزنه

شبهای زیبا و طولانیش پر از آرامش و گاه صدای بارون ...من الان شادم با این روز و فصلِ عزیز، نه از شبِ طولانیش گله دارم و نه از روزهای کوتاهش
ممنون از اینکه تو این روزِ زیبا و شادِ پاییزی کنارمون هستی

بارون پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 11:43

آهنگ اگه شاد باشه قابل گوش دادنه وگرنه صدای طبیعت قشنگترین آهنگ دنیاست،
یه خلوت پاییزی و قشنگیاش آهنگی داره که هیچ جا پیدا نمیشه

ممنون از نظرِ شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد