بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

از من گفتن !

یه توصیه به آقایانِ دم بخت ، خانمها دور از برادر و خواهرشون میتونن زندگی کنن و تا حدی سختی های زندگی را هم میتونن تحمل کنن (امیدوارم!)  ، ولی دور از پدر و مادرشون نه ، خام نشید و گول نخورید ، از شهرِ خودتون همسر اختیار کنید ، همون شهری که پدر و مادرِ همسرتون آنجا زندگی میکنن ، از من گفتن !

نظرات 12 + ارسال نظر
معترض یکشنبه 2 آذر 1399 ساعت 16:21

اولین بازدیدم از صفحه مبارکتون بود
چرا همش از ازدواج مینویسید؟این دنیا موضوعات دیگه ای داره به گمونم !
و اگه خانما انقد بدن پس چرا تا این حد فکرتون درگیرشونه

مگه میشه بد باشن ؟ نصف آدمهای دنیا ؟
ولی معترض هستید و درود به کسی که نظر معترض داره!

دخترتنها شنبه 1 آذر 1399 ساعت 06:44 http://Yedokhtaretanha.blogfa.com

اگه شوهرش از همه نظر اوکی باشه دوری پدرومادر قابل تحمل میشه
پس مشکل برمیگرده به اخلاق و رفتار شما اقایون

دخترها معمولا این احساس را دارند چون خانواده در کنارشونِ و هنوز ازدواج نکردند ، بعد از ازدواج شوهر کنارشون باشه و خانواده پدر و مادری نباشه اون موقع کمبود اونا رو حس میکنند !
فقط هم این نیست ، خیلی چیزای دیگه هست که قبل از ازدواج راجب خودشون تصور میکنن و بعدا میبینند که اونجوری هم که راجب خودشون فکر میکردند نیستند.
ممنون از نظر و همراهیتون

اشک سرخ پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 22:44 http://saniyehayebigarari.blogfa.com


ولی میدونم همون حرف شمادرسته
چون خیلی احساساتی وبه خانواده وابسته م.

ممنون از شما

اشک سرخ پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 22:24 http://saniyehayebigarari.blogfa.com

درسته.ولی دقیق نمیدونم نظرواقعیمو

وقتی خودتون نمیدونید ما که جای خود داریم ! (لبخند)
ممنون از همراهیتون

بارون پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 21:00

در هر صورت با اینکه شخصا با مطلبتون موافق بودم اما میگم نمیشه برای همه یه نظر جامع داد.

با اینکه قانع نشدم ولی درود به شما که بر روی باور خودتون پافشاری میکنید، هر چند مخالفِ نظرِ من

بارون پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 20:47

خانواده چه خوب چه بد، در نهایت خانواده ات هستن و حق همه ماست که دلتنگشون بشیم یا نشیم...
دور زندگی نکردم اما مجبور شدم به دلتنگی همیشگی و ندیدن و پذیرفتن.
( شخصا تحمل دوری ندارم ولی بحثم اینه که همه اینطور نیستن)
مطلب خود آقای بلاگر هست که همه آدمها مثل اثر انگشتشون منحصر بفرد و خاص هستن و در شرایط یکسان رفتارهای متفاوتی دارن.
یه سوال
آیا همه آقایون شبیه هم هستن؟؟ همه در شرایط یکسان رفتار مشابه دارن؟؟

رفتار نزدیک بهم ممکنه نشون بدن ولی شخصیت نه !
من همیشه میگم شخصیت هر انسان مثل اثر انگشتش منحصر بفرد و تغییر ناپذیره ولی رفتار آدمها تابعِ محیط هست و ممکنه در یک فرهنگ مشترک ، رفتارها مشابه باشه.

بارون پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 20:27

دقیقا نه این ور نه اون ور؛
دلیل نمیشه اگر من طاقت دوری ندارم خانم دیگه ای اینگونه باشه، قطعا هستن خانمهایی که حتی دور از خانواده هم همراه و همقدم بسیار خوبی هستن و آقاشون لازم نیست به خاطر این دوری کوچکترین اذیت و ناراحتی رو متحمل بشه.

دور زندگی نکردی و نمیدونی ، کسایی که با خانوادشون هم خوب نیستند ، وقتی دور میشن برای هم عزیز میشن !

نون سین پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 20:03 http://free-like-a-bird.blogsky.com

در اون صورت دیگه زن و مرد نداره بازم که بگیم خانوم ها اینطوری هستن و اقایون نیستن. بله اگر هر انسانی دلش بخواد کسیو ببینه و اون کس کنار نباشه سخته براش:)

باشه ، بازم میگم ، آقایون اینطور نیستن ، خانمها اینطورن !
ممنون از همراهیتون و درود به نظرِ مخالفِ نظرِ من

بارون پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 20:00

موافقت معلوم هستید من!

با توجه به شرایط خودم با مطلب شما موافق بودم،

ولی نمیشه گفت همه خانمها همراه خوبی برای همسرشون نیستن وقتی دور از پدر و مادرشون باشن.

بازم نه اینور بود نه اونور ! (لبخند)

نون سین پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 19:52 http://free-like-a-bird.blogsky.com

متاسفم بگم که استدلالتون رو قبول ندارم و این جمع بستن ها از نظرم کار درستی نیست ...
من الان یک سال و نیم بیشتره که جدا از خانوادم و در یک کشور دیگه زندگی میکنم و هر هفته فقط به خاطر حفظ ادب و احترام نهایت به زور یک ساعت باهاشون حرف میزنم ... و هیییییییییییییییچ علاقه ای ندارم که نزدیکشون باشم یا نزدیکشون زندگی کنم! به هیچ وجه!

اینکه شما نمیخواهید آنها را ببینید ، اختیارِ شماست ، اگر میخواستید ببیندشون براتون سخت نبود؟

بارون پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 19:42

منطقیه،
قلب دختر به قلب پدر و مادرش متصله( دختر که باشی امروز دلت هوای دیدن بابات رو نکنه فردا حتما باید رفع دلتنگی کنی، مگه اینکه مجبور باشی نبینی)
با مطلب شما موافقم، هر چند که من بازم مثل همیشه یه نسخه جامع و نسبت دادنش به همه رو قبول ندارم.

ممنون از همراهی و موافقت بالاخره معلوم نیست هستید یا نیستیدِ شما ! (لبخند)

.. پنج‌شنبه 29 آبان 1399 ساعت 19:01

لایک اصلا دور از هیچ کدومشون نمیشه زندگی کرد.
یه خانومی رو میشناختم که اتفاقا اهل یه شهر دور دیگه بود و مادرش تو شهرشون بیمار بود؛ چه حسرت بزرگی میشه وقتی یه نفر نمیتونه تو موقع نیاز به پدر و مادرش کمک کنه
علاوه بر اینا گاهی فرهنگ رسم و رسوم شهرها تا یه حدی متفاوته که خودش یه عامل مهم اختلافه و...این نمونشم من دیدم که عامل جداییشون بود.

ممنون از انتقال تجربتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد