بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

برنده یا بازنده؟!

نگاه از زاویه ای دیگر :

تونستین مردی را که باهاش زندگی میکنین ، شکست بدید ، او دیگر حرفِ آخر را در زندگی نمیزند ، قاعدتا با این پیروزیی که بدست آوردین فکر این مسئله هم هستید که مسئولیت تمام تصمیم هایی را که میگیرد با شماست ؟ هر چند ظاهری قوی از خود به نمایش گذاشتید ، روحِ زنانه و ظریفِ شما تحمل خواهد داشت؟ حسِ خوبی دارید که مرد زندگیتان در مقابل شما شکست خورده؟ اصلا دیگر میتوانید به چشم تکیه گاه به او نگاه کنید ؟ اگر روزی تحت فشار باشید به کجا پناه میبرید؟  واقعا برنده اید یا بازنده؟

این کار یعنی جنگیدن با طبیعت ، نبرد با روح خودتان !

نظرات 6 + ارسال نظر
بارون شنبه 1 آذر 1399 ساعت 17:57

مگه خونه و زندگی مشترک میدون جنگه؟
ته کدوم جنگ خسارت و ویرانی نداشته که این دومیش باشه؟

برای آرامش و حال خوبت کنار مرد یا زنی
قرارمیگیری که انتخابت بوده، حداقل باید احترام انتخاب خودت رو حفظ کنی، اون رو همون طور که بوده پذیرفتی و نمیشه تازه بعداز شروع زندگی به فکر سلطه گری باشی.
مرد و زن هم نداره، هیچکدوم نیومدن میدون جنگ که برای برنده یا بازنده شدن بجنگن.

( مدیر بودن مرد در تمامی مسائل منطقی و اجتماعی و مدیر بودن زن در مسائل خانوادگی و عاطفی لازمه زندگیه مشترک هست، مدیر یعنی زننده ی حرف آخر ضمن احترام و درنظر گرفتن نظر مقابل)

وقتی شما هم هم نظر هستید ، جای توضیح بیشتر باقی نمیمونه ،
ممنون از نظر و همراهیتون

سارا شنبه 1 آذر 1399 ساعت 17:21 Http://15azar59.blogsky.com

اینبار انگار شما نظر منو با دقت نخوندید
مورد ۲ : منظور این‌نبود که تصمیم گیری بلاتکلیف بمونه با دقت بخونید منظور این هست گاهی تصمیم نهایی را زن میگیره و اجرا میکنه و گاهی تصمیم نهایی را مرد میگیره و اجرا میکنه و حتی گاهی موارد بچه البته بعد از همفکری با هم ...پس تصمیم نهایی و اجراش بلاتکلیف نمیمونه
ضمن اینکه همفکری و به تصمیم رسیدن یعنی به نتیجه رسیدن تصمیم.. همفکری ای که به نتیجه نرسه عوامل زیادی درش دخیل هستن که دیگه اون همفکری نیست یا لجبازیه یا بازی قدرت منم منم بین زن و مرد ...
....بقیه موارد:
شما مستقیما ننوشتید ضعیف و شکننده ولی من از نوع نوشتنتون اینو برداشت کردم نه تنها این پست یکی دوتای دیگه هم ...بنظرم شما کاملا معتقد به تصمیم و حرف اخر را مرد میزنه هستید و این از نظر من نکوهیده هست ...
.....
"بدون مشورت من تصمیم نهایی را نمیپذیرم ، ولی واقعا لازمه کسی باشه که بتونه از میون مشورت ها و همفکریها انتخاب نهایی را داشته باشه."
این جواب شماست؟؟؟ واقعا انگار با دقت نخوندید نظرمو چندین جا نوشتم بعد از همفکری خب همفکری همون مشورت هست دیگه ...
بعدشم نوشتم تصمیم نهایی را بعد از همفکری یا همون مشورت گاهی لازمه مرد بگیره و اجرا کنه گاهی زن و حتی گاهی بچه ....
...
زنان روح ظریف دارن خودشون ظریف هستن اما یه ظرافت فوق العاده قوی حتی قوی تر از مردان و منطقی تر از مردان مردان فقط در مورد بعضی کارهای قدرتی قوی ترن همین ...
...

میدونید در مسائل منطقی مثل اداره یک شرکت ، لازمه که یکی از طرفین حداقل ۵۱ درصد سهم و قدرت تصمیم گیری داشته باشه؟ اگر ۵۰ ۵۰ باشه ،حرکت رو به جلو متوقف میشه ، زندگی واقعی ، نیاز به یک تمام کننده داره ، اونی که منطقی تر تصمیم میگیره و احساس در تصمیماتش کمتر نقشی داره ،به نظر شما یک مرد میتونه باشه یا یک زن؟

سارا شنبه 1 آذر 1399 ساعت 16:03 Http://15azar59.blogsky.com

۱: نمیدونم چرا دوست دارید زن ها را ضعیف نگاه کنید و شکننده...
۲:موافق نیستم که تصمیم نهایی حتما با مرد یا حتما با زن باشه این تصمیم نهایی بعد از همفکری بنابر نوع تصمیم و نوع مشکل میتونه به عهده یا زن یا مرد و یا حتی مواردی بچه حسب مورد باشه زندگی سراسر تصمیم انتخاب و اجرا هست گاهی حتی یک تصمیم مردانه یا زنانه بخاطر شرایطی که فرد توی اون قرار داره دستخوش هیجان ممکنه بشه و بهتره دیگری تصمیم بگیره چکار کنن
۳: روح زنان ظریف هست اما ضعیف و شکننده نیست
۴:مردان قدرت بدنی بیشتری دارن و بیشتر توی جامعه هستن و اسیب پذیری کمتری دارند اما این دلیل موجهی نیست برای اینکه زنان را ضعیف و ظریف نگاه کنن و بخوان تمام تصمیمات نهایی رو خودشون بگیرن و اجرا کنند
۵: فقط تعداد کمی تصمیم هستند که تماما مردانه و یا تماما زنانه هستند که اونم در مواقع اضطرار میتونه مشترک بشه
۶: نگاهتون توی وبلاگتون مردانه هست قابل درک هست نوشتن چنین چیزهایی

1- من کلمه ضعیف را در نوشته ام ننوشتم ولی عقیده دارم در قسمتهایی آقایا قویتر هستند و در جاهایی خانمها
2- یعنی کسی نباشه که حرفِ آخر را بزنه؟ اینجوری به نظرِ شما مسائل زندگی معطل نمیمونه؟ اگر بعد همفکری به نتیجه نرسن ؟ هر کس رو نظرش پافشاری کنه؟ زندگی واقعی بسیار منطقیه و حرکتش را ادامه میده ، عدم قدرت تصمیم گیریِ بموقع قطعا باعث جا ماندن از فرصتها میشه.
3- مطمئنید نوشته من را خواندید؟ کلمات ضعیف و شکننده در این نوشته نیست !
4- در مورد 3 اشاره کردین روح زنان ظریف هست ، اینجا نباید ظریف نگاهشون کرد؟ بدون مشورت من تصمیم نهایی را نمیپذیرم ، ولی واقعا لازمه کسی باشه که بتونه از میون مشورت ها و همفکریها انتخاب نهایی را داشته باشه.
5- وقتی زندگی شروع میشه از دیدِ من یه جورهایی همه چیز مرد و زن به هم ارتباط پیدا میکنه و تقریبا تمامی مواردی که بر روی یکی موثره روی دیگری هم تاثیر گذار خواهد بود.
6- قطعا نگاه مردانه ای دارم و برای همین از نظرات خانمها استقبال میکنم ، حتی نظر شما را برای خودم پُست اصلی میدونم و انگار الان دارم زیرِ پُستِ شما نظر میذارم.
سپاس از وقتی که گذاشتید و درود به نظرِ مخالفِ من

توسن شنبه 1 آذر 1399 ساعت 13:27

من کلا با خونه ای ک بطور زن سالار مرد سالار یا بچه سالاری اداره میشع مخالفم بنظرم اگ جو طوری باشع ک همه بتونن با هم همفکری کنن و ب ی نتیجه ای برسن ک ب صلاح همع باشه همه راضی هستن تا اینکه حرف فقط حرف ی نفر باشع اصلا خوشایند نیس و کلا طرفدار کسی نیستم ک چون دخترم باید از زنا دفاع کنم اینطوری نبودع و از کسی ک درس میگه نظرم روشه

همفکری بسیار عالی و درسته من هم شدیدا با اون موافقم ، ولی در نهایت کسی باید باشه که از میون آن فکر ها که ممکنه با هم متفاوت باشن ، یکی را انتخاب اعمال بکنه وگرنه پیشرفت و حرکت رو به جلوی متوقف میشه.
اینجا دیگه بحث احساس نیست که به خلوت مرد و زن مربوط باشه ، مسائل منطقی و واقعی زندگی مطرح هست.
ممنون از نظرِ شما

توسن شنبه 1 آذر 1399 ساعت 12:47

ولی در اخر بطور زیرکانه ای از اونوریا دفاع کردی بچ زرنگ تهرون خندع

من نظرِ شما را تایید میکنم ولی لطفا مراقب کلمات باشیم ، لب مرز بود این نظرِ شما !
اینکه زنی در نهایت بتونه کنترل اوضاع را در دستش بگیره ، اون خونه به زن سالاری تبدیل میشه که میدونم حتی خانمهای دیگه هم از جوِ اینجور خونه ها خوششون نمیاد چه برسه به آقایان ، من پامو تو خونه ای که با این سبک زندگی اداره میشه نمیذارم و حس خوبی بهشون ندارم !

توسن شنبه 1 آذر 1399 ساعت 12:10

امان امان از دس شما مردااا
با این دفاعیه ای ک کردی فک کنم جامعه وکلا رو گذاشتی تو حسرت نداشتنت خنده

اتفاقا از خانمها دفاع کردم ، شاید ندونن با ضعیف کردنِ مردشون به خودشون آسیب میزنن !
ممنون از نظرِ شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد