بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

چسبیدنِ افراطی !

همش به هم نچسبید! (بدون نگاه جنسیتی)

باور کنید گاهی هم دور بودن ، یه شب دو شب ، حسِ خوبی بهتون میده ، دلتون برای هم بیشتر تنگ میشه ، وقتی یک طرفِ ماجرا همش بخواد به همسرش بچسبه و بگه هیچ جا نمیتونی تنها بری وگرنه من ناراحت میشم ، خودشو و اونو منزوی میکنه !

اصلا شما گل ، شما خوب، شما بهترین !  بذارید طرفِ مقابلتون گاهی برای خودش باشه ، خودتونم بعد مدتی خسته میشین ، بعضی ها میگن ما خسته نمیشیم ، ولی دلیلی نداره که اونم مثل شما باشه !

میخواد یه شب بره پیش مادر و پدرش بمونه ، یا با دوستاش وقت بگذرونه ، حالا یه اشتباهی کرده تو دورانِ شیرین نامزدی گفته دنیای من شما هستی یا همه کس و کارِ من شمائید ، همش اینو نکوب تو سرش و زندونیش نکن ! (لبخند)

اینجا دیگه تصمیماتِ منطقی  زندگی نیست که یکی بخواد حرفِ آخر را بزنه  ، احساسِ آدمهاست و نمیشه با دستور کنترلش کرد.

 زندگیِ با هم  از دیدِ من یعنی احترام گذاشتن به خواسته های هم !

نظرات 5 + ارسال نظر
scammer doll دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت 19:49

نه اشکال نداره ...خونه پدر و مادر هر روز هم مورد نداره



منظورم رو درست بیان نکردم گویا
دوستِ جنس مخالف یعنی دوستِ دخترِ زن و دوستِ پسرِ شوهر ناباب نباشه اشکالی نداره
در کل دوستِ شوهر و دوست زن ناباب نباشه ...

وگرنه
اگه شوهر دوستی از جنس مخالف خودش داشته باشه که وای به
.
.
.


ادامه اش با خودتون
!

بازم درست متوجه نشدم ، کاش از اول اون قسمت جنس مخالف را نمیگفتین ! ( لبخند)
ممنون از توضیح شما

scammer doll دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت 13:01

چسبیدن یه وقتایی خوبه مخصوصا مدل کنه ای
اما خب فقط یه وقتایی

پدر و مادر که اصلا اشکالی نداره اما دوست جنس مخالف ناباب نباشه اشکالی نداره

یعنی ماهی یک هفته بره خونه پدر و مادرش اشکالی نداره؟
فکر میکنم اشتباه نوشتید ، دوستِ جنس موافق درسته ، فکر نکنم کسی راضی بشه همسرش دوستِ جنس مخالف(باب یا ناباب) داشته باشه ! (لبخند)
ممنون از همراهیتون

بارون دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت 12:32

مفهوم:
یعنی همیشه شبیه بچه کوآلاهای دوست داشتنی نباشید..
آویزون هم نباشید..
آزادانه دوست بدارید و متعادل ترین عاشق دنیا باشید..

گاهی سخته ولی حتما شدنیه

با خطِ میانه بخوبی آشنا شدید !
ممنون از نظرِ صحیحِ شما (البته از دیدِ من)

من دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت 12:01 http://me2020.blogsky.com

کاملا موافقم
افراط بیش از حد باعث زدگی میشه گاهی اوقات

ممنون از همراهیتون

morghe amin دوشنبه 3 آذر 1399 ساعت 11:59 http://morghe-amin.blogsky

همه ما نیاز داریم که گاهی برای خودمون باشیم. آروم و راحت تنهایی جایی بشینیم و فقط فکر کنیم و شاید هم یه چای بخوریم و...
نگرانی و علاقه ها باید طوری نباشه که ما رو دل زده کنه. هر کس بایدد نقش خودش رو کنار ما ایفا کنه نه کم رنگ نه پر رنگ. کمرنگی و پر رنگی ادم ها مثل چای میمونه اگه پررنگ باشه به تلخی میزنه و اگه کمرنگ باشه طمع اب جوش.

سپاس از نظرِ خوبِ شما
البته من چای و قهوه را تلخ دوست دارم ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد