بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مردِ کاری !

تحت هر شرایطی مرد باید کار کنه ! حتی به سن و سالش هم ربطی نداره ، با اینکه مرد هستم از مردی که کار نکنه اصلا خوشم نمیاد.

به مردی نزدیک شدید که حس کردید به یه بهانه ای داره کار نکردنِ خودشو توجیه میکنه ،توصیه میکنم  زیاد بهش نزدیک نشید !

نظرات 6 + ارسال نظر
بارون سه‌شنبه 4 آذر 1399 ساعت 23:44

کار کردن جدا از انسانیت نیست!
امان از بیکاری و آدم بیکار،
واقعا یه درده که میتونه خیلی چیزها رو ویران کنه.
برای یک نفر یا تمام افراد یک جامعه بیکاری یه عامل مخرب روح و روانه.
کار کردن لذتبخشه به شرط اینکه تعادل در کار کردن رو هم بلد باشیم.

تعادل ... شاید یه روزی اگر از من بپرسند ، بگویم مفهوم خوب زندگی کردن همین است !
تعادل در همه چیز ، واقعا همه چیز !

توسن سه‌شنبه 4 آذر 1399 ساعت 22:48

داره از دور صدام میزنه هااایییی لییییدییییی

صدای زوزۀ بادِ !
اودیولوژیست خوب سراغ دارم، معرفی کنم؟ (لبخند)

... سه‌شنبه 4 آذر 1399 ساعت 22:03

مردا اصلا مشغله کاری بهشون خیلی میاد و هر چقدر فعال تر باشن به نظر من از نظر خانم ها جذاب ترن

از دیدِ من مرد وقتی کار نمیکنه نصف مردانگیش وجود نداره !

توسن سه‌شنبه 4 آذر 1399 ساعت 22:03

ولی خودمونیماااا این دسه از مردا ی طور دیگه ای جذااابببن

حداقل مرد هستن !

توسن سه‌شنبه 4 آذر 1399 ساعت 22:00

کار الان از نوک قله اورست داره میگه هاااای بیبییییی

خنده ، به کی میگه بیبی؟ به مردا نمیخوره !
پرچمتون را به نوک قله کوبیدید؟

. سه‌شنبه 4 آذر 1399 ساعت 21:56

چقدر حرف حساب این حرف

بقیه حرفا نیست ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد