بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تولدی متفاوت !

از دیدِ من مقاطع حساسِ زندگی ما بعد از بلوغ ، هر 10 سال یکبار اتفاق میفتد ، مثلا 20 سالگی یا 30 سالگی یا 40 سالگی  و برای ما حساسیت خاصی داره ، وقتی داریم ازش میگذریم تغییرات خاصی را توی خودمون حس میکنیم ، بیشتر جنبه روانی داره ولی وجود داره و واقعی هست و این تغییرِ روان همونجور که روی روحمون اثر میذاره حتی روی جسممون هم تاثیر داره .

تولد اصلی ما از یک دوره به دورۀ بعدی زندگیِ ما هر 10 سال یه بار اتفاق میفته !

نظرات 3 + ارسال نظر
رز چهارشنبه 5 آذر 1399 ساعت 19:02 http://donyayemovazi.blogfa.com

پله آخر جوانی ...
و میانه راه .. اواسط سی تا چهل
زیباترین دوره عمر ..
کاش زمان در همین دوره متوقف میشد

زمان به حرفِ من و شما توجه نمیکند !
ممنون از نظرِ شما

تیلوتیلو چهارشنبه 5 آذر 1399 ساعت 01:21

جالبه بدونید که توی بچه ها هم این تغییرات دوره ای کاملا مشهوده
مثلا وقتی ۳۰ روز تمام میشه و وارد ماه دوم زندگی میشن
یه وقتی دقیقا یکسال تمام میشه و وارد سال دوم زندگی میشن
جالبه که واقعا سر تاریخ و روز این تغییرات قابل لمس هستند
توی سنین بالاتر دهه ها....

همینطوره تیلوی عزیز ، برای همین به بعد از بلوغ اشاره کردم.
ممنون از نظرِ خوبتون

بارون سه‌شنبه 4 آذر 1399 ساعت 23:40

واقعا همینطوره، یه شوق خاصی داره یه دهه رو سپری کردن و دهه جدید رو شروع کردن، یجورایی انگار ثانیه های زندگی رو قدر دان تر نفس میکشی و بیشتر میفهمیشون، من که خیلی خیلی حس خوبی بهش دارم و در یه قدمی یکی از همین مرزهای دوست داشتنی ام

این یه تولدِ واقعیه ، توصیه میکنم یه مراسم خاص براش بگیر
با آهنگ پست بالایی !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد