بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تفسیر نظرسنجی پُر حاشیه !

این نظر سنجی بیشتر برای من جنبه استفاده در نوشته هام را داشت ، بعد از نتایج اولیه به این سمت رفتم که اصل مطلب را منتقل کنم و تا جایی که میشه خلاصه نویسی کنم و سعی کنم در بخش نظرات اگر مطلبی مانده بود به نوشته اضافه کنم.

زیاد صحبت کردنِ تکراری را نمیپسندم  و پیشنهاد میکنم با توجه به نتایج این نظر سنجی شما هم وقتی وارد چرخه تکرار یا حاشیه زیاد در بیان اصل مطلب شدید ، آنها را خلاصه و یا اصلا نگید.میشه ابتدا اصل مطلب گفته شود و در ادامه اگر حس کردید نیاز به توضیح بیشتر است ، آن موقع اقدام  نمایید.

نگذریم از آن 7 نفری که مایل به دریافت توضیح بیشتر بودند ، افراد صبوری هستند که در عین حال شاید کمی هم کمبود مخاطب برای حرف زدن دارند.(تنهایی)

اون یه نفر هم که براش فرق نمیکنه زیاد بشنوه یا کم هم از همینجا بهشون درود میفرستم و میگم ، سلام بی تفاوت ! (لبخند)

نظرات 1 + ارسال نظر
sheyda چهارشنبه 5 آذر 1399 ساعت 09:39 http://dokhtareshokolatii.blogfa.com

هروقت حوصله دارم ترجیح میدم مطالبی که برام جذابیت دارن باجزییات بخونم یاتعریف کنن برام
وقتایی که کسلم یایکم عصبی فقط اصل مطلب رومیخوام بشنوم.

این هم میشد یکی از گزینه های نظر سنجی باشه ، حالا الان سر حوصله هستید یا نه، که من یه بیشتر توضیح بدم؟ (لبخند)
ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد