بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بی توقف !

تنها چیزی که حتی وقتی شما توقف کردید و ایستادید در شما در حال گذر میباشد ، زمان است !

نظرات 3 + ارسال نظر
بارون چهارشنبه 5 آذر 1399 ساعت 21:07

آقای بلاگر بحث ما در سطح کلی هست نه فقط دایره متعلق به خودمون، بله ما میتونیم عامل حال خوب و بد خودمون باشیم ولی تا جایی که اختیارش دست خودمون باشه.

کلا اختیارِروح و روان و فکرِ من دست خودمه !
و من از جانبِ موقعیتی که دارم نظر میذارم و همونجور که در پروفایل نوشتم لزوما نظراتِ من نمیتونه برای همه مفید باشه !
ممنون از اینکه در این شب پنجشنبه هم با ما هستی ، با یا بدونِ حالِ خوب !

بارون چهارشنبه 5 آذر 1399 ساعت 20:47

به نظر من خوب گذشتن زمان تنها قسمتیش دست خودمونه و عامل های زیادی میتونن در خوب ( بد)گذشتن دقایق ما سهیم باشن، فقط سهم خودمون ممکنه پررنگ تر باشه.

همش دستِ خودمونه ، کسی یا چیزی نمیتونه منو غمگین یا شاد بکنه ، غیرِ خودم !

بارون چهارشنبه 5 آذر 1399 ساعت 19:53

با سرعت هم میگذره، نه ناز میخره نه کاری با دنیای آدمها داره...
حالا که در هر صورت میگذره امیدوارم خوب بگذره...
وقتی خوب میگذره گذر زمان برات لذت بخشه و حسرت گذشتن از ثانیه ها رو نداری.

خوب و بدش دستِ خودمونه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد