بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

تقاضا برای پیشنهاد شام با شرایط خاص !

میخوام برای شامِ امشب (جمعه) از همنشین های محترم مجازی تقاضا کنم پیشنهادی برای آماده کردن غذا (شامِ امشب) به من بدهند،   البته با شرایطِ زیر،موادی را هم که دارم در مقابل شرایط مینویسم ،:

1- بدون نان خورده بشه

2- بدون برنج خورده بشه

3- روغن زیاد نخواد(روغن هسته انگور ، زیتون ، کانولا دارم)

4- میشه از گوشت قرمز، مرغ ، شتر مرغ یا بوقلمون استفاده بشه(مرغ ، گوشت چرخکرده ، راسته گوساله دارم، بقیه را میتونم تهیه کنم)

5- سبزیجات هم در کنارش سرو بشه (هویج ، گل کلم ، کلم قرمز، سیر و سیب زمینی دارم)

6- ادویه دار باشه (فلفل سیاه ، قرمز ، دارچین ، سس سویا، سبزیجات معطر مثل آویشن و ... دارم)

7- حداکثر در 45 دقیقه آماده بشه

8- اگر موادِ دیگری موردنیازش هست ،  در دسترس معمولِ ما باشه (بشه از سوپرِ سر کوچه تهیش کرد!)

9- اگر برای ناهارِ فردا هم بخوام نگه دارم ، قابل استفاده و گرم کردن توسط ماکرُویو در محل کارباشه

10- ظاهرِ خوبی هم داشته باشه

نظرات 9 + ارسال نظر
تیلوتیلو شنبه 8 آذر 1399 ساعت 00:52

من پیشنهادی نمیدم
خبلی دیر شده

بله دیگه ، اگه خواب مجال میداد ، بموقع میرسیدی ! (لبخند)
ممنون از اینکه همراهی

آزیتا جمعه 7 آذر 1399 ساعت 17:26

الزاما نیاز به سس زیاد یا حتی سس نداره... می تونین اب لیمو بزنین ... یا ماست چکیده... نرمایه نشاسته و سبزیجاته... کربوهیدرات مناسبیه حالا نمی دونم دیگه... من به عنوان کسی که 12سال درس تخصصیم بوده فتوا میدم خوبه...

عالیه ، اینکه لطف میکنید و وقت میذارید از همه عالیتره !
ممنون از شما و بقیه همنشین های عزیز

سارا جمعه 7 آذر 1399 ساعت 17:04 Http://15azar59.blogsky.com

کشک بادمجون بپزید من عاشقشم
برای شما ولی پیشنهاد خاصی ندارم
.....
اگر شیرازی بودی میگفتم دوپیازه آلو با مرغ

فکر کنم شما دارید به خودتون پیشنهاد میدید نه به من ! (لبخند)
ممنون از پیشنهادِ شما

آزیتا جمعه 7 آذر 1399 ساعت 16:52

غذاهای پروتئینی گرم کردنش برای فردا از نظر تغذیه ای مناسب نیست
یه سالاد الویه متنوع با مواد متفاوت که میلتون میکشه درست کنین... تخم مرغ و سیب زمینی و هویج و ذرت و خیارشورو مرغ یا هر چیزی که جاش تو لیستتون بود... شوید تازه هم عالیش میکنه... میتونین فکر کنین که چه چیزایی میتونین تو این دستور بگنجونین و متفاوتش کنین...

همینطوره ، ولی غذای چرب و پُر کالری برای شام ؟
ممنون از لطف شما و وقت عزیزی که گذاشتید

بارون جمعه 7 آذر 1399 ساعت 15:52

غذا که زیاد هست ولی متاسفانه همه به برنج و نون عادت کردیم، تحسین میکنم اراده ای که در برابر نخوردن این دوتا دارید( من که اصلا نمیتونم حذفشون کنم)
چون میخواین فردا ظهر هم استفاده کنید باید قابلیت گرم کردن و استفاده مجدد رو هم داشته باشه؛
من این مرغ تنوری رو چند روز پیش درست کردم و به نظرم خوب بود، خیلی سریع هم درست میشه فقط بعد از مرینیت کردن باید کمی بهش زمان داد و بعد در سینی فر قرارش بدیم،
تکه های مرغ رو با روغن زیتون، ماست، زعفران دم کرده، آب لیمو ترش، پودر پاپریکا، فلفل سیاه آغشته کنید، و یک پیاز رو خلالی درشت برش بزنید و با مرغ مخلوط کنید.
سیب زمینی رو با پوست کاملا شسته و برش بزنید و همراه با گوجه و کره ( شما از روغن هایی که دارید استفاده کنید خیلی هم عالی و سالم تر میشه)و یک لیوان آب به مواد اضافه کنید و داخل فر از قبل گرم شده درجه 180 به مدت 2ساعت قرار بدید.
از هویج و فلفل دلمه و ... هم اگر دوست دارید می تونید استفاده کنید، من ترجیح میدم اینا رو در کنار غذا به صورت خام بخورم.

پیشاپیش نوش جان.

فکر کنم غذای شما هم خوشمزه باشه ، منتظر پیشنهادهای بقیه همنشین های عزیز میمونم
ممنون از دستور شما

ستاره جمعه 7 آذر 1399 ساعت 15:28

بیف استراگانف چه طوره؟

سسش خیلی چربِ برای شام ، غذای خوشمزه ایه و دوست دارم گاهی بخورم
ممنون از پیشنهادتون

توسن جمعه 7 آذر 1399 ساعت 15:01 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

منم دوس دارم بخونم خب(پست قبلی)

میتونید ، در عنوان رمز را نوشتم 2233 ، همه میتونن بخوانن ولی بیشترمناسب کسایی هست که الان توی زندگی هستند .

توسن جمعه 7 آذر 1399 ساعت 14:56 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

پیشنهادم میگو با قارچ سوخاریه

فکر خوبیه ، میگو و قارچ را میتونم تهیه کنم ، پودرِ سوخاری و تخم مرغ هم دارم، منتظر پیشنهادِ بقیه همنشین هام محترم میمونم.
سپاس از پیشنهادِ خوبتون

توسن جمعه 7 آذر 1399 ساعت 14:51 http://mehrnaz19brz.blogfa.com/

شرایطت سخت تر از شرایط خاستگاریه

برای آشپزهای حرفه ای نه !
برای آماتورها ، بله ! (لبخند)
با این حال ممنون که همراهی کردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد