بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

مِه را دوست دارم !

هوای امروز صبح کمی مِه داشت ، از هوای اینجوری خوشم میاد و نفس میکشمش ! مِه ابریه که آمده پایین پیشِ شما ، دلش برای آدما تنگ شده ، هر وقت دیدیش تا برنگشته بالا ، خودتونو  بهش برسونید !

امروز هم گذشت ، جلوشو نمیشه گرفت ، نه؟

شبِ خوبی داشته باشید !

انتخابی بلاگر  (لطفا صدای اسپیکر را کم کنید)


نظرات 1 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 11 آذر 1399 ساعت 00:30

من از اون آدمهام که هوای آفتابی را دوست دارم
هوای بارونی را دوست دارم
مه را دوست دارم
سایه روشنها و بازی نور را دوست دارم
شب را یکجور، روز را یکجور، بهار را... تابستان را... پاییز را... زمستان را...
کلا زندگی را دوست دارم
دوست دارم یاد بگیرم زندگی را زندگی کنم بخصوص در لحظه...

دلِ دیگه !
ممنون از نظرتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد