بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

امتحانِ علاقه !

آدمها دوست دارن هر از گاهی میزان علاقه و محبت کسی که به نحوی توی زندگیشون نقش داره و رابطه عاطفی باهاش دارند را بسنجند ، صرفا هم زن و شوهر نیست ،حتی میون دوستان یا  خانواده دوست دارند بدونند تا چه حد مورد توجه بقیه هستند.

این هم قسمتی از طبیعتِ انسانِ ، مثل مدیران وبلاگ که بخش آمار بازدید کنندگان براشون مهمه !

فقط یک نکته باقی میمونه که گاهی نحوه برگزاری این امتحان از حالت عادی خارج میشه ، توقعاتی  از طرف مقابل (خصوصا در زندگی مشترک) دارند که برآورده کردنشون از نظر مادی یا معنوی در حد و اندازه شخصِ مقابل نیست و وقتی برآورده نمیشه ، این تصور بوجود میاد که او در آزمون علاقه به شما نمره مناسبی نگرفته !

توصیه میکنم اگر روزی خواستید میزان علاقه کسی را متوجه بشید ، امتحانتون در حد توانایی های  آن شخص باشه !

نظرات 4 + ارسال نظر
بارون چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 18:16

خوشحالم که از حالت میو میو فاصله گرفت.
عذر میخوام شاید به خاطر خستگی کار نتونستم کلمات رو اون طور که درست هستش به صورت ساده بیان کنم، چیزی که در رابطه با این مطلب در ذهنم داشتم کمی طولانی بود، میخواستم خلاصه کنم و بنویسم که اینطوری شد، ولی سعی میکنم اصلاحش کنم.

لطف میکنید ، ممنون از شما

بارون چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 15:08

ای داد و بیداد

+ هیچی منظورم این بود که به توصیه آقای بلاگر عمل کنیم..

ممنون ، اینو کاملا واضح متوجه شدم.

بارون چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 14:37

ولی اغلب برعکس توصیه شما عمل میکنن

علاقه مگه جز اینه که توانایی و قابلیت های یه آدم رو میبینی و بر حسب خواسته هایی که داشتی بهش علاقه مند میشی؟ به نظرم امتحان کردن هم بهتره بر مبنای همون توانایی هایی که باعث انتخابت شدن باشه، نه بیشتر.

واقعا دیگه میو میو ! (لبخند)

سارا چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 11:25 Http://15azar59.blogsky.com

مثلا بهش بگیم خودتو از پنجره بنداز پایین اونم بندازه (مثل ماه عسل) امتحان خوبیه

یعنی دیگه از این حالت فجیع ترنبود ؟ (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد