بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پنجشنبۀ من !

خوبه که آدما یه روز را برای خودشون داشته باشن ، میتونم ادعا کنم پنجشنبه مالِ منه ، همونجور که میتونم بگم ماه مالِ منِ ، خورشیدمتعلق به منِ، میگی نیست؟سندش را بیار و  ثابت کن !

، میتونم همینجا که هستم پام را روی زمین بکوبم و بگم مرکزِ دنیا اینجاست !

فردا با اینکه به من تعلق داره ، اجازه میدم شما هم ازش استفاده کنید ! (لبخند)

برای ناهارِ فردا برنامه کباب کوبیده دارم ، البته پنجشنبه است دیگه ، یه موقع دیدی برنامه عوض شد !

الان اینو گوش میکنم !

نظرات 3 + ارسال نظر
توسن چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 23:45

منم اون زمان داشتم سلطان قلبم تو هستی رو گوش میدادم .شندیش ؟؟؟

عجب ، شما بودید ؟

سارا چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 22:20 Http://15azar59.blogsky.com

اره دیگه کبابا میریزه از رو سیخ بعد یهو برنامه عوض میشه ناهار میشه نیمرو

کبابای من نمیریزه ، غذا را عوض هم بکنم ، بهتر از کباب کوبیده نشه ، بدتر نمیشه !

بارون چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 21:15

آخرش ما نفهمیدم مال شماست یا سهراب؟

حتما مال شماست..
می تونید هر چقدر خواستید از داشتنشون لذت ببرید
در واقع مال همه ست..
اونقدر بزرگ و سخاوتمند هستن که برای همه جا دارن.
خیلی خوبه که دنیاتون رو بزرگ میبینید و دوستش دارید..
پنج شنبه ی دوست داشتنیتون خوش

با اینکه هنوز نیومده و حدود 2 ساعت دیگه شروع میشه ، ولی ممنون ، منتظرشم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد