بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

لطفا فکر کنید و حرف بزنید !

موقع حرف زدن یه چیزایی عادتمون شده که وقتی بهش فکر کنیم خندمون میگیره که چی گفتیم ، یکیش " حتما شاید " هست !

برای قرارِ کاری به کسی گفتم ساعت 11 شنبه تشریف بیارید ، گفت حتما شاید تشریف بیارم ، فکر کنم هول شده بود !

من موندم حتما میاد؟ شاید بیاد؟ تازه اونم میخوان تشریف بیارن !

منشی شرکتها که میخوان پیام رئیسشون را بدن بعضی موقع میگن ، آقای فلانی فرمودند ! آقای فلانی برای شما میتونن فرمایش داشته باشند ، برای من باید عرض کنند !

یا میگن سلام ، ببخشید مزاحم شدم ! خب وقتی خودتون هم میدونین که مزاحم شدید و براش معذرت هم میخواهید ، برای چی زنگ میزنید؟ !

نظرات 4 + ارسال نظر
آزیتا پنج‌شنبه 13 آذر 1399 ساعت 14:54

خب ناچارا مزاحم شدیم...به هر حال وقتی از اون فردگرفته شده... ببخشید مصدع اوقات شدم یا مزاحم شدم همه به نظرم تشریفاتیه که گاهی لازمه... مخصوصا در ارتباط با افرادی که منتطر عرایض دیگران هستن ...

حالا اینا عرض بود ؟ (لبخند)

تیلوتیلو پنج‌شنبه 13 آذر 1399 ساعت 00:24


کاش یکی باشه سوتیهای خودتونم بگیره
همه بالاخره یه جاهایی سوتی میدن

اگه یادم بیاد ، اول مال خودمو میگم ، قطعا منم داشتم،

توسن چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 23:27

فقط سه خط اخری از حالت میومیو خارج شده بود خندع
راستی پنج شنبت هم پیشاپیش مبارک

ممنون ، منم از همین حالا یکشنبه را بهتون تبریک میگم ! (لبخند)

بارون چهارشنبه 12 آذر 1399 ساعت 23:01

طفلک هول شده اذیتش نکنین دنیا کوچیکه یه وقت از اینجا میگذره این مطلب رو میخونه دوباره هول میشه و شنبه تشریف نمیاره.
تپق زدن حین صحبت کردن برای هر آدمی ممکنه پیش بیاد، غیر اینه؟

بله ، حق با شماست .
مشکوکی ! به من که زنگ نزدی تا حالا؟! (لبخند)
ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد