بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

راحت باشید !

از کسی خوشتون میاد یا نمیاد؟  راحت باشید و اگر حس خوبی بهش دارید ، حتما و آزادانه بهش بگید و  ببینیدش و اگه  ندارید رودرواسی و روابط باعث نشه خودتون را در مسیرِ زجرِ دیدن کسی قرار بدید که نمیخواهید حتی صداشو بشنوید و میره تو اعصابتون !

به عقیده من اگراز یکی خوشتون میاد یا نمیاد ، بهش بگید ! چی میشه؟ بذارید اون بدونه حستون چیه ، همه که حس یاب و حس سنج ندارن ! 

نظرات 4 + ارسال نظر
scammer doll شنبه 15 آذر 1399 ساعت 17:44

من یکبار شجاعت خرج دادم و گفتم که خوشم نمیاد

ولی نگفته بشه بهتره دلش میشکنه ...
میشه همینطور گذاشت و رفت !

بله میشه !
بهتره مواظب دل خودتون باشید !

سارا جمعه 14 آذر 1399 ساعت 22:02 Http://15azar59.blogsky.com

اگر بعد از پرت شدن از پنجره جان بدر برد (تونست از امتحان سربلند در بیاد) حتما بهش خواهم گفت

سارا این نظرات بدآموزی داره ها !مسئولیتش با خودتون !

بارون جمعه 14 آذر 1399 ساعت 19:40

اونقدر خوبه وقتی به دوست داشتنت مطمئنی راحت ابرازش کنی
مگه ما چند بار فرصت دوست داشتن و دوست داشته شدن رو بدست میاریم؟
حداقل خوبیه این کار اینه که تکلیف مشخص میشه و در بلاتکلیفی نمی مونیم.

لطفا به پستِ بعدی من توجه کنید ! (توهم یا واقعیت!)
سپاس از همراهیتون

من جمعه 14 آذر 1399 ساعت 18:08 http://me2020.blogsky.com

گاهی وقتا گفتن حست شجاعت میخواد

شجاع بودن یکی از بهترین توانایی های یک انسان هست ، چه در خواستن و چه در نخواستن !
ممنون از همراهیِ شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد