بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

بارونی و برفی!

هوا یه روز میباره ، یه روز آفتابیِ ، مثل آدما !

اون روزی که حالت خوب نبود بدون که دائمی نیست ، خوب میشی ، من ساده حرفامومیگم  ولی بهش باور داشته باش !

میگن هوات آفتابی بشه  ، من میگم هوات بارونی هم بشه خوبه ، یه قدمی بزنی و یکم خیس شی ، بعد سرما بخوری و فکر کنی کرونا گرفتی ، چی میشه ! (لبخند)


اینجا هوا برفی و بارونیه ، انتخابی بلاگر


نظرات 4 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت 09:10 Http://15azar59.blogsky.com

احتمالا لینک دانلود مشکل داره چونکه چندبار امتحان کردم و دانلود نمیشه

امتحان کردم ، سالم بود ، مشکلی نداشت.

تیلوتیلو دوشنبه 17 آذر 1399 ساعت 08:37

یه کمی احساس برای زندگی زیباتر و آروم تر و دلنشین تر لازمه

یه کمی بیشتر از یه کمی ! تا حدِ تعادل !

scammer doll یکشنبه 16 آذر 1399 ساعت 22:06

هوا فقط ابری و بارونی البته بدون کرونا
اونموقع ها که هوا میگیره و نور آفتاب یهو غیب میشه هوای مورد علاقه منه

ممنون از همراهیتون

من یکشنبه 16 آذر 1399 ساعت 21:31 http://me2020.blogsky.com

هر کدوم به وقتش خوبه
اگه همیشه بارونی و برفی داشته دلتنگ آفتاب میشیم و برعکس
حس و حالتون خوب در این هوای دلچسب

ممنون از شما و همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد