بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

میزبانی !

وقتی کسی میاد خونتون با او چطور رفتار میکنید؟  جواب اینه که بستگی داره که چه کسی باشه و میزان رابطه و نزدیکی و دوری او در چه حد باشه.

حالا چی میشه بدون در نظر گرفتن نوع رابطه با همه یجور رفتار کنیم؟ از دیدِ من کسی که بار اولشِ که میاد و کسی که بارها آمده فرقی نداره ، وقتی حریم خودمون را براش باز کردیم  میبایستی اون حس راحتی را داشته باشیم و به میهمان خودمون منتقل کنیم.

از اینکه یه عده رو مبل بشینند و براشون میوه و چای ببریم و میز شام را بچینیم و بگیم بفرمایید سر میز و حرفهای سنگین بزنیم گریزانم ! خب علت اینکه دعوتشون میکنیم چیه؟ حسِ خوبی میگیرید؟ اینجوری بهتون خوش میگذره؟ اگر جواب منفی است ، برای چی دعوتشون میکنیم؟ حداقل نظرِ شخصیِ من اینه که وقتی میزبان کسی هستم ، اول میبایست به خودمون خوش بگذره ، اگر میزبان حسِ خوبی نداشته باشه ،چطور میتونه حسِ خوبی به میهمان منتقل کنه؟!

هیچوقت با این قضیه کنار نیومدم که صرفا میزبان رسمیِ کسی باشم ، وقتی کسی را دعوت میکنم که بتونم بعد از خوردن غذا  بهش بگم ظرفا رو بشور ! این ملاکِ من برای میزبانی دیگران است ، فرقی هم نمیکنه که تازه آشنا شدیم یا نه !

اینطوری یا خیلی سریع به آن صمیمیت و نزدیکی که مایل هستیم میرسیم یا بار اول ،  بارِ آخر میشه !

نظرات 2 + ارسال نظر
.. پنج‌شنبه 20 آذر 1399 ساعت 11:26

اگه با من چنین برخوردی بشه بستگی به صمیمیت اولیه، رفتارم فرق داره اگه واقعا خوش باشیم و صمیمی و نوع گفتن بد نباشه هیچ مشکلی نداره که با هم کارا رو انجام بدیم وگرنه دفعه آخرم میشه که اونجور جایی میرم.
در مورد خودم اگه مهمون بیاد خونمون چون خانوما به جای کمک بیشتر حس سرک کشیدن دارن و در نهایت کمک خاصی هم نمیکنن و بیشتر همه چی رو واسه غیبت وارسی می کنن ترجیح میدم مهمون بیاد و جایی که لازمه بشینه تا واسش پذیرایی کنم. تو خونه دلم نمیخواد کسی خیلی باهام صمیمی باشه که به هر بهانه همه جا رو وارسی کنه خودمم از اینکه خونه مردمو وارسی کنم خوشم نمیاد از مهمونی رفتن غافلگیرانه و مهمون اومدن غافلگیرانه از هر جهت بدم میاد و به شدت ناراحت میشم دلم میخواد هم خودم به حد کافی واسه دیگران ارزش قائل بشم یعنی شرایطش رو داشته باشم و اگه جایی هم میخوام برم غافلگیرانه نباشه تا طرف مقابل معذب نشه.

وقتی بدون تعارف باشی و صمیمانه کسی را دعوت کنی ، قطعا آمادگیشم را هم دارید.
بدون هماهنگی کسی بیاد که اصلا من درو باز نمیکنم !
ممنون از ابراز نظرتون و انتقال تجربه شخصی

سارا پنج‌شنبه 20 آذر 1399 ساعت 10:42 Http://15azar59.blogsky.com

تا الان میزبانی غریبه ای رو نکردم که بدونم چجور میزبانی هستم ولی بنظرم ادم سختی نیستم سعی میکنم اونم احساس راحتی کنه ولی خب نباید وارد اشپزخونه ام بشه من به شدت حساسم

پس بشدت بهم ریختس ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد