بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

برای دیگران !

وقتی قراره اتفاقی بیفته همیشه فکر میکنیم  ما در حاشیه امن هستیم و آن حادثه  برای دیگران اتفاق  میفته ، از دیدِ من این یک خطای ذهنی انسانهاست که اینگونه فکر میکنند و باعث میشه از واقع بینی دورمون کنه.شنیدن کلمه استرس معمولا آدم را میترساند ولی استرس تا حدی خوبه و نکته مثبت بحساب میاد که این باعث میشه مراقبتِ بیشتری از خودمون داشته باشیم.

مصداق :

1- همیشه فکر میکنیم حوادث تلخ زندگی برای ما پیش نمیاید و فرضا قادر به کنترل آنها هستیم ، جدایی و اختلافات برای دیگران خواهد بود . وقتی میشنویم که مثلا فلانی دچار مشکل شده با همسرش و در حال جدایی هستند حتی براشون راهکار در نظر میگیرم ، قضاوتشون میکنیم و حق را به مرد یا زن میدیم.جوری راجبشون حرف میزنیم که انگار هیچوقت امکان نداره برای خودمون پیش بیاد !

2- میریم  مراسم یا مهمونی و پیش خودمون میگیم ما مریض نمیشیم ،رعایت میکنیم ، تازه اگر هم مریض شیم حتما جزو آنهایی هستیم که بدون عوارض خوب میشیم ! متاسفانه آنهایی که الان پیشِ ما نیستند هم همینطور فکر میکردند و اگر میدانستند که ممکنه این اتفاق براشون بیفته شاید از در خونه بیرون نمیامدند یا کسی را به خانه راه نمیدادند.

نظرات 2 + ارسال نظر
scammer doll شنبه 22 آذر 1399 ساعت 13:49

آینه

بله ، میدونم خانمها همیشه جلوی آینه هستند ! (لبخند)
ممنون از ابراز بهمچینِ شما

scammer doll جمعه 21 آذر 1399 ساعت 22:11

درسته


من همیشه تو ذهنم دارم که مرگ مال من نمیشه ولی واقعیت اینه روزی نصیبم میشه!
یه جوری ازم دوره ... تصورم نمیره خدا دلش بیاد من نباشم تو دنیا ولی روزی ....

از کلمه ای که استفاده کردید معمولا استفاده نمیکنم ولی با شما موافقم ، امیدوارم که زندگی هر چقدر که هست ، شاد و سلامت زندگی کنید و به آرزوهای خوبتون برسید.
سپاس از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد