بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

اعتبارمان !

هر انسانی در طول زندگی بدنبال کسب اعتبار است ، این روند از کودکی شروع میشود ، آن زمانی که در بازیهای بچه گانه از اینکه نقشی به ما میدهند لذت میبریم  تا وقتی که زنده هستیم هم همین است ، یه مرد یا زن مسن تلاش میکند در دوران کهولت هم که شده به نوبل برسند !

تجربه و افزایش سن و داشتن هر نکته مثبت مانند تحصیلات ، هنر ، استعدادهای ذاتی، پدر یا مادر شدن ، نیکی و کمک به دیگران  و... باعث افزایش اعتبارمان میشود .

وقتی در کنارِ کسی قرار میگیریم و زندگی را شروع میکنیم هم ما از اعتبارِ شریک زندگیمان استفاده میکنیم هم او ازآنچه ما کسب کردیم و این باعث افزایش شان هر دو میشود ، دقت کردید که وقتی دختر یا پسری تا مجرد هستند آنچنان در جمع به حرفهایشان توجه نمیشود و بعد ازدواج این قضیه تغییر میکند و متاسفانه روزی اگر از هم جدا شوند هر دو  دچار کاهش اعتبار خواهند شد و این اجتناب ناپذیر است و یکی از عوارض جانبی جدایی خواهد بود و در کمال تاسف این مسئله در خانمی که جدا شده بیشتر خود را نشان خواهد داد.

نظرات 3 + ارسال نظر
دلسوختگان شنبه 22 آذر 1399 ساعت 21:29 https://dlsokhthgan4000.blogsky.com/

واقعیتی انکار ناپذیر:

شخصی که در ۵ سال آینده خواهید بود بر پایه کتاب‌هایی است که امروز می‌خوانید و افرادی که دور و بر خود دارید ...

ممنون از همراهیتون

scammer doll جمعه 21 آذر 1399 ساعت 22:07

کاش اعتباری که از بچگی تا هر سنی هستیم رو به حساب وجود همسر نذارن و تو هر سنی هستیم بخاطر خودمون بهمون احترام و ارزش بذارن نه بخاطر وجود همسر !
ایکاش از بچگی پر رنگمون کنن !

من نگفتم با ازدواج از کسی اعتبار کسب میشه ، هر دو طرف اعتبارِ همو بالا میبرن ، ولی در هنگام جدایی متاسفانه افت اعتبار در یک سمت بیشتر خواهد بود.
ممنون از حضورتون

سارا جمعه 21 آذر 1399 ساعت 17:53 Http://15azar59.blogsky.com

برخوردها یه جوری میشه که انگار قبل از ازدواج وجود نداشتی و تنها بعد ازدواجت خلق شدی و موجودیت پیدا کردی و الان که به هر دلیلی جدا هستی باز هم موجود نیستی ....اصلا در این مواقع شرایط برای خانمها خوب نیست بسیار ازاردهنده هست حتی اگر اون خانم سن و سالی ازش گذشته باشه

سپاس از نظر و همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد