بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

ناگهانی !


همه خانمها از اینکه ناگهانی کسی که مهری به آنها دارد به ایشان توجه کند و با یه هدیه یا یه جمله غافلگیرشان کند خوششان میاید ، بازم بیایین یه چیزی بگین که حرف من درست نیست  !

نظرات 8 + ارسال نظر
lili سه‌شنبه 25 آذر 1399 ساعت 14:15

سلام
درسته همینطوره. منم این جور غافلگیری را خیلی دوست دارم. ولی کم برام پیش اومده.

امیدوارم زیاد براتون پیش بیاد ، خانمها وقتی بدون مناسبت هدیه ای میگیرند، بیشتر حس میکنند که این هدیه صرفا برای خودشونِ تا اجباری از سر اون مناسبت !
ممنون از همراهیِ شما

سارا دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 16:21 Http://15azar59.blogsky.com

ناگهانی هدیه گرفتن خیلی هیجان انگیزه ...خیلی ادمو به وجد میاره ..

هدیه بدون مناسبت لذتش بیشتره.
ممنون از همراهیتون

Mim دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 15:01

یادمون باشه از قبل هماهنگ کنیم با خودتون بعد شما رو سورپرایز کنیم

از دید من خانمها اینجوری هستند و ابتدای نوشته به این مطلب اشاره کردم.
ممنون از همراهیتون

تیلوتیلو دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 12:09 https://meslehichkass.blogsky.com/

مثلا به طور ناگهانی با یه شام و کیک خوشمزه بیاد سراغتون خوشحال نمیشید؟
باید از قبل همه چیز را به طور منطقی هماهنگ کنه؟
بابا دست بردار از این نگاه سیاه و سفید

یه دوست دلش خواسته سر راه بیاد یه سری به شما بزنه... یه دسته گل خوشگل هم خریده و اومده... خوشحال شو دیگه

باور کن نه ، اینو برای مخالفت نمیگم ، از کیک و شیرینی خوشم نمیاد ، دوست داشتم اگر هم میاد یه فیلم خوب که سلیقه منه بیاره با یه پیتزای بیکن ایتالیایی ، قبلش هم با من هماهنگ کنه ، که کار یا مهمونِ دیگه ای نداشته باشم ، به این صورت بلاگر خوشحال میشود !

تیلوتیلو دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 08:43 https://meslehichkass.blogsky.com/

یعنی آقایون خوششون نمیاد؟

آقایون بیشتر با برنامه ریزی دوست دارن باشه و خوبه قبل از گرفتن هدیه باهاشون هماهنگ بشه، شاید بخاطر نگاه منطقیشون هست ، من که اینطور هستم !

توسن دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 01:05

یه بار ب طور وحشتناکی ی نفر با سوسک غافلگیرم کرد و تا میخورد زدمش
اخه کدوم ادمی وقتی میخاد هدیه بده سوسک میزاره توووووششششش
شما بودی ب جای من چیکار میکردی ؟

تا حالا توی اون موقعیت قرار نگرفتم که سوسک هدیه بگیرم ولی حالا که دارم فکر میکنم ، ازش میپرسیدم نر هست یا ماده؟! (لبخند)

بارون دوشنبه 24 آذر 1399 ساعت 01:03

حرف شما کااااااملا درسته

ممنون از همراهیتون

scammer doll یکشنبه 23 آذر 1399 ساعت 22:27

این حرف خیلی درسته ... من که چشمام قلبی میشه
هدیه ناگهانی انقدر خوبه که نگو

سپاس از نظرِ شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد