بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

آشپزی مردانه : قیمه بادمجون

ناهار امروز بلاگر

دیشب قیمه گذاشتم با گل ماهیچه گوساله، گوشت را من زیاد سرخ میکنم و پیاز هم زیاد میزنم ، گوشت و پیاز را هم جدا سرخ میکنم و آخر سر بهمراه رب گوجه ،فلفل سیاه ، کمی فلفل قرمز و کمی سس سویا هم کمی مخلوطشون میکنم و تفت میدم ، لپه را هم کمی سرخ میکنم که وانره  ، رنگ گوشت که به تیرگی میزنه ، میشه غذای مجلسی ، بادمجون ها را هم در فر برقی درست کردم ، میخواستم بخورم که یاد همنشین های محترم افتادم ، حیفم آمد دلتون را آب نکنم ! (لبخند شیطانی !)


https://s16.picofile.com/file/8417597968/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B2%DB%B1%DB%B5_%DB%B1%DB%B1%DB%B5%DB%B7%DB%B0%DB%B6.jpg

نظرات 9 + ارسال نظر
scammer doll چهارشنبه 26 آذر 1399 ساعت 13:47

عجب دعوایی بشه

آخه من که به کسی تعارف نکردم ، چه دعوایی؟ سر غذای من؟ عوض این حرفا اگه خانم هستید بلند شید درست کنید خب !

ونوس سه‌شنبه 25 آذر 1399 ساعت 22:27

الان گوشت گذاشتم بیرون ک فردا درست کنم..سپاس
فکر کنم مثل من خورشت زیاد دوست داری. بعضی وقتا بجای پلوخورشت..... خورشت پلو میخورم ینی زیاد میریزم رو برنجم

الان میبایست میذاشتی تا صبح قل بزنه و حسابی جا بیفته ، خواستید اینبار گوشت بخرید ، گل ماهیچه گوساله را امتحان کنید.برنج آبکی بشه دوست ندارم، خورشت غلیظ و لعاب دار باشه خوبه.
ممنون از همراهیتون

ونوس سه‌شنبه 25 آذر 1399 ساعت 17:57

وای خیلی دلم خواست..
داد میزنه خوشمزه س

همینطور هم بود ! خب درست کن فردا !

بارون سه‌شنبه 25 آذر 1399 ساعت 15:20

قیمه هم قیمه ی بلاگر،
با چاشنی آب کردن دل دوستان مجازی

نوش جان، مطمئنم خیلی هم خوشمزه بوده ..

ممنون از شما ، یه تجربه ای در آشپزی کسب کردم ، غذایی که عطر و ظاهر خوبی داره ، قطعا خوشمزه هم هست !

lili سه‌شنبه 25 آذر 1399 ساعت 14:13

سلام
نوش جان. ماشاله خوب واردین از بعضی زنا هم بیشتر. انشااله فردا درست میکنم

سلام
ممنون از شما و حضورتون

scammer doll سه‌شنبه 25 آذر 1399 ساعت 13:20

دل ما هم که نخواست
.
.
.

البته مثلا

اهل تعارف نیستم ، وقتی تعارف میکنم که هم از ته دل باشه و هم شدنی !
اینجا فقط میتونم بگم بفرمایید خوب عکسشو نگاه کنید ! (لبخند)
ممنون از همراهیتون

سارا سه‌شنبه 25 آذر 1399 ساعت 12:29 Http://15azar59.blogsky.com

قیمه رو ببین ...و بقیه مطلب
بر وزن
مادر رو ببین دختر رو بگیر

اتفاقا قیمه رو ببین ، هیچکسو نگیر !
آخه اگر کسی هم بخاطر این بخواد زن بگیره ، فکر میکنی بهتر از این میخواد براش درست کنه؟ بجای قیمه آبگوشت درست میکنه ، قیمه میبایستی غلیظ باشه !
تازه اونم میخواد بیاد بشینه بگه برام از اون قیمه خوشمزه ها درست میکنی ؟! (لبخند)
ممنون از همراهیتون

ستاره سه‌شنبه 25 آذر 1399 ساعت 12:17

بفرمایید شام اگر شرکت میکردی اول میشدی، افرین
من که دو هفته است گیاه خوار شدم..... به خاطر مصرف زیاد گوشت بدنم خیلی سنگین بود.... الان احساس سبکی عمیقی دارم
غذات جا افتاده و خوب به نظر میرسید، افرین

ممنون از شما ، توصیه میکنم نان را حذف کنید(کلا کربوهیدراتها) ، و برنج را محدود کنید ، کمبود گوشت کمی عوارض داره و پروتئین گیاهی خیلی نمیتونه جایگزین مناسبی باشه.
ممنون از شما و همراهیِ خوبتون

تیلوتیلو سه‌شنبه 25 آذر 1399 ساعت 12:03 https://meslehichkass.blogsky.com/


چقدر زود ناهار میخورین شما
نوش جونتون
اما قیمه مامان پز یه چیز دیگه است ... من اونو ترجیح میدم

من یازده و نیم تا 12 میخورم ناهارمو ، غذاهای خورشتی من چون شب تا صبح میذارم رو گاز ، همشون خیلی خوب میشه و جا میفته.
ممنون از شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد