بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

روزی خوب !

داریم به ساعتهای آخر پنجشنبه میرسیم ، روزِ خوبی بود ، مثل هر 5 شنبه دیگه که عالی میگذره ، لحظاتشو میبویم و دستم را میکشم روش ، او هم من را نوازش میکند ، هنوز چند ساعتی وقت داریم که در این روزِ دوست داشتنی باشیم ، 40-30 سال دیگه نیستم و نیستید ، اون موقع دیگه فرق نمیکنه چند شنبه باشه  ، نه؟

برای اینکه به شما همنشین های خوب مجازی احترام ویژه ای قائل هستم ، عکسِ شام امشب بلاگر را میذارم که حالِ خوبم را با شما شریک بشم  و بدون آب کردنِ دل شما این روزِ زیبا را به پایان نرسونیم ، با اینکه میدونم ممکنه مورد نفرین واقع بشم !

انتخابی همنشین های مهربون برای این پیتزا ( نه برای من !)

https://s17.picofile.com/file/8417899118/IMG_%DB%B2%DB%B0%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B2%DB%B1%DB%B7_%DB%B1%DB%B9%DB%B2%DB%B5%DB%B5%DB%B2.jpg

نظرات 9 + ارسال نظر
Mahsa.sh جمعه 28 آذر 1399 ساعت 11:23

ظاهرش که جالب نیست..‌.مزه اشم که رنگ رخسار خبر میدهد از سر درون!
هویجم نداره...
( وی ترجیح میدهد به خاطر غلط املایی ضایع در کامنت های قبلی زیاد نتازاند)

وی کار خوبی میکند !(لبخند)

توسن جمعه 28 آذر 1399 ساعت 00:52

اون دنیا پیدات میکنم نمیذارم ی اب خوش از گلوت پایین بره ک انقد دل مارو اب نکنی

نصفشبی دوباره گشنم شد

یعنی کسی هم بخواد حس خوبش را با همنشین های محترم مجازی به اشتراک بذاره ، جواب خوبیاش و محبتاش اینه؟ (لبخند شیطانی)

توسن جمعه 28 آذر 1399 ساعت 00:46

لعنتی داره میگه خیلی خوشمزس

خوشمزه هم بود !

توسن جمعه 28 آذر 1399 ساعت 00:41

مننننننن دییییگگگگگ نمیاااام اینجااااااا

متاسفم

من پنج‌شنبه 27 آذر 1399 ساعت 20:46 http://me2020.blogsky.com

حتی ذره ای دلم نخواست رو من یکی نقشتون بی اثر بود
به هر حال نوش جان

گفتید و من هم باور کردم !

بارون پنج‌شنبه 27 آذر 1399 ساعت 20:42

نفرین هرگز
نهایتش همون انگشت کوچیکه و پایه مبل

نوش جونتون

ممنون هم پنجشنبه ای عزیز

ونوس پنج‌شنبه 27 آذر 1399 ساعت 20:07

عی بابا
پریروز که خورشت بادمجون پختم
دیروزم قرمه سبزیتو دیدم امروز درست کردم
حالا امشب پیتزارو چه کنمممم

رو به قبله !
یعنی وقتی از یه مرد هم جا میمونی ، چی بگم دیگه !

سارا پنج‌شنبه 27 آذر 1399 ساعت 20:05 Http://15azar59.blogsky.com

نفرین برای قورمه سبزیه(از جهت تاثیرات طولانی مدتش) برای پیتزا قشنگ پشت پا میگیرن که پخش زمین بشه طرف

که سرش هم به یه جایی بخوره و از رنج زندگی راحت شه؟
یعنی روشهای سارا در همین حوالی است !

مسافر پنج‌شنبه 27 آذر 1399 ساعت 19:37

ماه رمضون که میشه همینجوری در یخچال باز میکنم و فقط به خوراکی ها نگاه میکنم حس سیری میکنم

الان هم همون حسو دارم:))

نوش جان

چاره ای نداری ! ماه رمضان بخاطر روزه ای که داری نمیتونی بخوری ، الان هم بخاطر اینکه دستت نمیرسه !
مسافری دیگه ، روزتون واجب نیست !
ممنون از شما ، از اینکه دلتون را آب میندازم متاسفم(لبخند موذیانه)، ولی از اینکه همراهم هستید به هر نام و نشانی ، خوشحالم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد