بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

پادشاه کولی ها !

الان داشتم اینو گوش میدادم و گفتم توی یه نوستالژیِ زیبا با همنشین های محترم شریک بشم ، همش نمیشه که قورمه سبزی و قیمه و پیتزا و آب کردن دل  باشه !

دانلود انتخابی بلاگر برای این جمعه شب

نظرات 4 + ارسال نظر
. شنبه 29 آذر 1399 ساعت 21:39

قبلا شنیده بودمش.چه قشنگه این آهنگ دوسش دارم :)

سپاس از همراهیتون

بارون شنبه 29 آذر 1399 ساعت 15:21

خیلی عالی
اینجا استیکر سپاسگزاری نداره
ممنون

ممنون از شما و حضورتون

بارون شنبه 29 آذر 1399 ساعت 01:20

داشتم فکر میکردم اولین بار کی این آهنگ رو شنیدم،یادم نیومد فقط میدونم حس خیلی خیلی خوبی بهش داشتم با اینکه نمیدونستم چی میگه!
گاهی آدمها با اینکه زبان مشترک دارن حرف همو نمیفهمن! و گاهی برعکسش.

ممنون

Amor mio
عشق من
***
Amor mio por favor
عشق من خواهش می کنم
***
Tu no te vas
از من دور نشو
***
Yo cuentare a las horas
من ساعت ها را می شمارم
***
Que la ya veo
تا وقتی که او را ببینم
***
Amor mio
عشق من
***
Amor mio por favor
عشــــق من خواهش می کنم
***
Tu no te vas
از من دور نشو
***
Yo cuentare a las horas
من ساعت ها را می شمارم
***
Que la ya veo
تا وقتی که او را ببینم
***
Vuelve
بـــــرگرد
***
No volvere no volvere no volvere
من برنمی گردم من بر نمی گردم
***
No quiere recordar no quiere recorder
نمی خواهم به یاد بیاورم نمی خواهم به یاد بیاورم
***
Vuelve
بـــــرگرد
***
No volvere no volvere no volvere
من بر نمی گردم من بر نمی گردم
***
No quiere recordar no quiere recorder
نمی خواهم به یاد بیاورم نمی خواهم به یاد بیاورم
***
از سایت webahang.ir
***
ممنون از شما و حضورتون

N شنبه 29 آذر 1399 ساعت 00:39 http://zendegiiiio.blogfa.com

ممنونم.خیلی وقت بود دنبال این اهنگ میگشتم وامروز به لطف شما پیدا شد:)

ممنون از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد