بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

باید نگیم !

باید فلان کار را بکنی یا نکنی ، باید بیای ، باید بری ، باید اینجور ، باید اونجور و ...

این کلمه را فقط میشه در مورد خودمون بکار ببریم تازه اونم با احتیاط !

وقتی داریم با شخصِ دیگه ای حرف میزنیم ، حالا هر کس باشه ،از دید من بهتره از کلمه میبایست استفاده بکنیم ، به مفهوم این که از نظرِ من  لازمه  اینجور بشه ، وقتی میگیم باید یعنی دارم بهت دستور میدم و چارۀ دیگه ای نداری و این حتی میتونه باعث مقاومت شخصِ مقابل در مقابل خواسته ما بشه. وقتی بار منفی جملاتمون را کم کنیم، در حقیقت بار مثبت اونارو بیشتر کردیم !

در حال پاکسازی عقاید و فکرم از این کلمه هستم !

نظرات 3 + ارسال نظر
N یکشنبه 30 آذر 1399 ساعت 01:01 http://zendegiiiio.blogfa.com

آره واقعا دیگه از این کلمه استفاده نمیکنم..
راستی وبلاگت خیلی خوبه از حرفات و تجربه هات نهایت استفاده رو میبرم

ممنون از همراهیتون

سارا شنبه 29 آذر 1399 ساعت 19:33 Http://15azar59.blogsky.com

یه خورده سخته ولی بنظر میاد شدنیه

اینکه با یکی یه چیزی را توافق کنید ، باید محسوب نمیشه !
ولی وقتی داریم حرف میزنیم خوبه از این کلمه استفاده نکنیم ، وقتی به من حسِ خوبی نمیده ، حتما به شما هم حسِ خوبی نمیده.
شدنیه ، من خیلی کمش کردم ، به صفر میرسونمش ، میتونم !

مسافر شنبه 29 آذر 1399 ساعت 19:16

من خیلی استفاده میکنم.. شاید همیشه قصدم اجبار کردن و تحمیل نباشه ولی یکجورایی عادتم شده توی حرف زدن

دارم سعی میکنم استفادم را به صفر برسونم ، به خودم کسی بگه "باید" ، حس خوبی ندارم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد