بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

طنز: محرمانه

هر کسی توی زندگیش محرمانه هایی داره ، ولی بعضیاشون واقعا جزو اسرارِ خاص محصوب میشن و صرفا خودِ آدم میتونه اونا رو ببینه و حتی نزدیکترینهامون هم نباید ازشون اطلاع داشته باشن :


1- عکس روی شناسنامه و کارت ملی که از اسرار بسیار مهم محصوب میشه ، معمولا آقا پسرها و دخترخانمها برای عکس دار کردن شناسنامه و اخذ کارتِ ملی عجول هستند و در همان دوران بلوغ با مقدارِ زیادی جوش و بینی ورم کرده بدو بدو میرن عکس میگیرن و تا آخر عمر مجبورن مثل آبرو و حیثیتشون از این اسرار حفاظت کنند و به خودشون ... بفرستند!


2- چند وقت پیش با خانم بسیار محترمی که مدیر یک بخش در شرکتِ بزرگی بود صحبت داشتیم، خیلی لفظ قلم و بسیار مودبانه صحبت میکرد، جوری که من اینور خط و پشتِ میزِ خودم صاف تر نشستم !  قرار بود یک فایل براشون بفرستم ، ایشون هم ایمیلِ شرکت را دادند ، چند بار سعی کردم ولی ایمیل ارسال نمیشد ، خطای محدودیت فایل ضمیمه را میداد ، بالاخره متوجه شدم که ایمیلِ شرکتیشون فایل های بیش از 10 مگ را قبول نمیکنه ، من هم خواهش کردم جی میل ، یاهو یا لایو شخصیشون را بدن ،  بعد یه مکث طولانی گفتند ، بله بنویسید ، J بعدش I بعد Nبعد  ... و آخرشم چند تا عدد گفت ، همینجوری داشتم مینوشتم  ، من هم دقت نکردم، چون کلمه به کلمه میگفت و مینوشتم ، آخرش فقط آن چیزی را که نوشته بودم را براش خواندم که ببینه درسته یا نه، jingilbanoo و چند عدد !!! منم که نمیتونم جلوی خندم را بگیرم و هر وقت موضوعی باشه هر جا هم که باشم میخندم ،خندیدم ، بگذریم از اینکه کار را به ما ندادن ولی خیلی خوش گذشت ، ارزش داشت !

نظرات 9 + ارسال نظر
تیلوتیلو سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 23:42

اول بگم که غلط املایی داشتید
بعد چه خنده ای داشت؟؟؟
فکر کنم بیشتر خانم ها یه ایمیل با همچین اسمهایی داشته باشن...
یعنی خنده داره؟؟؟

بله ، از نظر من خنده دار بود ، خیلی هم زیاد ، شاید بیشتر از تناقضی که بین نحوه صحبت کردنش و ایمیلش بود خندم گرفت.
ممنون که یاد آوی کردید،یکی از همنشین های محترم هم گفتند.

توسن سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 22:31



خنده هات خیلی باحالن میخندی منم نمیتونم جلو خودمو بگیرم
الانم دارم میپوکم
ممنون ک فضای شادی و مسرت ما را فراهم نمودید

واقعیت را گفتم ، فرق نمیکنه کجا و در چه موقعیتی باشم، موضوعی باشه که خنده دار باشه ، میخندم !
خوشحالم که شاد شدید

توسن سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 19:49

وااااییییی
از اون خنده های شیطانیییی؟؟

از اون هم بدتر ! (لبخند)

سارا سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 19:22 Http://15azar59.blogsky.com

بله چون یه ادرس این جوری دارم

از شما با اون حرکات محیر العقولتون انتظار نداشتم !(لبخند)

بلاگر سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 19:16

یکی از همنشین های محترم ، غلط املایی از من گرفت ، محسوب (حساب کردن)را با ص نوشته بودم ،میذارم بمونه که ببینم و یادم باشه که هیچکس کامل نیست، بدون اما و اگر ، عذر میخواهم.و چون خصوصی قید کرده بودند ، نظرشون را تایید نکردم.
سپاس از همنشین های ناظر

بارون سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 18:19


دوست داشته جینگیل بانو باشه دیگه
از این بانویی که کنارش گذاشته بسیار خوشم اومد..

شما هم برای خودتون یدونه بسازید تا دیر نشده ! (لبخند)

.. سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 18:16

قشنگه که فقط رسمی نیست
منم آدرس ایمیلم قبلا اینجوری مورد دار بود بعدا دیدم واسه جاهای رسمی لازم میشه یه دونه دیگه درست کردم.

لطفا آدرس محرمانه قبلیتونو بگین و خوشحالمون کنید ! (لبخند)

scammer doll سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 16:35

خانم ها کلا جینگیل پینگیلی هستن
منم یکیشون
نکته خوبی بود باید عکس شناسنامه رو تغییر بدم که به جینگیل پینگیلی بودنم بخوره

برای اینکار ، لطفا یه کپی شناسنامه و کارت ملی را ارسال نمایید !

سارا سه‌شنبه 2 دی 1399 ساعت 15:12 Http://15azar59.blogsky.com

خانم ها از این کارها زیاد میکنن

مشخصه که وارد هستید ! (لبخند)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد