بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی
بلاگر

بلاگر

تجربه های مردانه زندگی

اَبَر درد !

گاهی وقتا وقتی یه مشکل داریم که خیلی بزرگه ، نمیبینمش !


تصور کنید مطلبی تمامِ فکرِ ما را اشغال کرده و ما در احاطه اون هستیم ، جزئی از اون شدیم و یک جزء نمیتونه یک کل را ببینه و درک کنه.

فقط عوارضش را میبینیم ، افسردگی ، غم ، ناراحتی ، خستگی یا حتی عوارض جسمی.

در حالت عادی هر چی فکر میکنیم میبینیم که مشکلی نداریم یا مواردی که هستند هم  آنقدر بزرگ نیستند که این عوارض را داشته باشند ، اگر به این نقطه رسیدید به همون چیزی که احاطه کرده شما را فکر کنید ، چون درون اون مشکل زندگی میکنید نمیبینیدش.

لزوما مسائل و مشکلاتِ بزرگ راه حل های پیچیده و سختی ندارند ، شاید به محضِ اینکه بدونیم چیه بتونیم با یه روشِ ساده برطرفش کنیم یا حداقل بدونیم چه کمبود یا نقصانی داره ما را آزار میده.

نکته مهم: به خوابهایی که میبینید بیشتر دقت کنید ، مطمئن هستم اگر دچار همچین مسئله ای باشید ، در یکی از خوابهاتون میبینیدش !

نظرات 3 + ارسال نظر
سارا چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت 17:58 Http://15azar59.blogsky.com

و بعد از سالها وی(همان شخصی که در ابر درد جزئی از کل شده و نمیتونه ببینه چی به چیه و کی به کیه و از ای صوبتا که فرمودید) به خودش میگوید :
اِی وُی چیطو شد که ایطو شد ..

آرام باش فرزند ، شما رستگار شدید ! (لبخند)

تیلوتیلو چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت 12:33 https://meslehichkass.blogsky.com/

مشکلات بزرگ و راه حل های ساده ...
میدونید مشکلات دیگران از نظر ما ساده هست و برای خودشون نیست؟
میدونم بی ربط به مطلبتون هست ولی حتی وقتی دارید با کسی همدردی میکنید عمق دردی را که اون میکشه حس نمیکنید... به نظرتون ساده و پیش پا افتاده و قابل حل میاد...
مشکلاتی که ما را احاطه میکنن گاهی راه حلی ندارن
فقط میتونیم کل مساله را پاک کنیم
وگرنه راه حلی وجود نداره

همینطوره ، قبلا هم گفتم درک واقعی مسائل نیاز داره که مثلا یک سالی بری و دقیقا با شرایط و امکانات کسی زندگی کنی و اونوقت تا حدودی میتونی متوجه مشکلات او بشی.
شخصا با کسی همدردی نمیکنم و اعتقاد دارم گفتن اینکه : فکرشو نکن ، درست میشه یا جملات مشابه درد را بیشتر میکنه !
بیشتر بدنبال راهکار های واقعی و کاربردی هستم نه صرفا بازگو کردنِ درد.
البته این پست و همینطور سایر موارد نوشتن فکرم هست ، و نظرات شما هم نقد و بررسی اندیشهِ من ، همانطور که من اینکارو با پست های شما میکنم و اصلا علت حضورمون را در این فضا این میدونم.
سپاس از وقتی که گذاشتید

ستاره چهارشنبه 3 دی 1399 ساعت 12:09

ببین یه اتفاق خیلییی جالب افتاده.....چند روزه که به خاطر مشکلاتی کل سیستمم به هم ریخته، از من میخوان تصمیمی بگیرم که اعتقادی بهش ندارم شدیدا توی فشار و استرس هستم، و بیماری قبلی که دارم هم به خاطر استرس تشدید میشه، خلاصه اوضاع بدیه.....دیشب خواب عجیبی دیدم، صبح دنبال تعبیرش گشتم و کلی نشونه هایی که در خوابم بود و سرچ کردم، تعبیر نشونه های خوابم دقیقا بیانگر مشکلی بود که باهاش مواجهم..... !!!
و الان هم که متن شما رو خوندم.....اون چه که نوشتید دقیقا عین واقعیته.....

ممنون از انتقال تجربه شما ، منظورم بیشتر دیدنِ مستقیم آن مشکل یا نشانه های واضح آن در خواب بود نه تعبیر خواب .
سپاس از همراهیتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد